Ocak 13, 2013

Lynchburg Lemonade Tarifi

Çok minnoş bir kokteyl tarifiyle karşınızdayımm :)
Böyle Ümit ustaya da bağlamak istemiyorum ama sevdiğim tatları sizinle paylaşmazsam olmaz.
Kokteylin adı Jack Daniels-Lynchburg Lemonade. Malzemeler çok değil,
Vodka
Jack Daniels viski
Sıkılmış portakal
Sıkılmış limon
Sprite
Buz
İsteğe bağlı dilim limon ve/veya portakal


Sıvı olan tüm malzemeler 1 shot bardağı ölçüsünde. İsterseniz artırabilirsiniz tabi ben iki kişilik yaptım,yetti.
Resimdeki üç malzemeyi önce karıştırın. Sonra üstüne yine 1 shot bardağı kadar sprite ve jack'i de ekleyin (başka viski olmaz, yani belki olur bilmiyorum ama tarif özel olarak Jack üzerinden hazırlanmış)
En son da buzu ekleyerek karıştırın (shaker ile karıştırdıysanız eğer sprite'tan sonra kaşık kullansanız da olur)

 
Elinizde böyle sarımsı bir içki olacak.




Sonra içine limon ve portakal dilimi koyduğunuz bardaklara servis yapın. (görüntü hoş olsun diye uğraştım fon falan hazırladım severseniz sevinirim) :)
Limonun ekşiliğini ezmek için daha fazla Jack ekleyebilirsiniz.

Ben bu Lynchburg'ü Beşiktaş Thales'te gördüm ilk defa başka bir yerde var mı bilmiyorum. Ben uğraşamam kızım parası neyse verir gider içerim derseniz Thales sizi bekler. Onların bardakları da daha janjanlı zaten.


E hadi şimdiden afiyet olsun..

3 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. Mutlaka denenmeli

    YanıtlaSil
  2. vodka ile hazırlanmaz.. portakal likörü olmalı o da cointreau likor olmalı!

    YanıtlaSil
  3. lynchburg lemonade bardaklarını paşabahçe üretmektedir.

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter