Kasım 20, 2014

Taylor Swift / Blank Space Klibi


Bir hikayesi olan klipleri çok seviyorum. Bu kliplerde kullanılan güzel kıyafetler hakkında konuşmayı ise daha çok seviyor olabilirim :) Daha önce yazdığım bu ve bu yazımdaki incelemeleri bir yazı dizisi haline dönüştürmeyi uzundur istiyordum zaten nitekim ufaktan yapıyorum gibi..

Taylor Swift'i artık yerin dibine sokmayı bıraktım. Ben ne kadar sinsi uyuz falan desem de kadını herkes ayakta alkışlıyor, piyasadaki herkes onu seviyor ve destekliyor. O da önceki gibi cici kız triplerinde değil artık. Önce kısa saç modeliyle sonra da eğlenceli klipleriyle kalbimi çaldı sinsiiii. Blank Space şarkısı kıskançlık ve psikopatlık üstüne bir eser, klibi de ona uygun çekilmiş. Artık nasıl bir sponsor desteğiyse her saniye farklı bir kıyafet var, hepsi de çok güzeeel!





Klip 4 dakika, giyilen kıyafet sayısı çok rahat 20! İlk resimdeki siyah dantelliler tabi ki Elie Saab. Bir üstteki bebek mavisi elbise Jenny Peckham. Danteller, tüller, taşlar, çiçekler, .. ayy içimdeki piremsesi uyandıran şeyler hep..





Aşama aşama delirmesini izlediğimiz Taylor, her kıyafetiyle ayrı bir tarz, ayrı bir dönemin kadını gibi. Farklı mekanlar, saçlar, aksesuarlar.. anneğ bizde niye yok?!!





Bordo yarım kazak-kareli pantolon ikilisine bayıldım ben. Ah kızım yaa mücevher sponsorun kim seniiinnn?






En beğendiğiklerimi sona sakladım. Valla Seren Serengilleşmek istemem ama ben leopar desenini baya bir seviyorum. Çok iddialı parçalarla kullanmasam da aksesuarlarda tercih ediyorum. Taylor'ın da elbisesini istisnai şekilde baya beğendim. Muhtemelen alıp giymem ama ona çok yakışmış. O güzelim arabayı parçalarken (bir yandan da kalbimi parçaladı o sahneler) giydiği krem rengi 2 parçalı elbise çoook güzeeel! Görüntüsünü alamadım ama üst kısmının arkasında fiyonk var bir de. Lila rengi yüksek bel şortu ise kesinlikle dolabımın eksik parçası ^.^
İdeal vücut da kesinlikle Taylor Swift vücuduymuş yani aşırı zayıf, uzun ve fit. Muhteşem üçlü :) Yemiyoz içmiyoz böyle oluyoz kızlar hadi pilatese!

Ama önce klibi izleyin..





Takip Et / twitter facebook instagram

1 yorum:

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter