Mart 22, 2015

Cinderella Filmi Kostümleri


Uzundur beklediğim, biraz daha epik ve yetişkinlere yönelik olmasını istediğim Sindirella sonunda vizyonda. İçimdeki küçük piremsesi de aldım koştum gittim izledim. Filmi beğendim, hikayeye yapılan eklemeleri, oyunculukları sevdim, hepinize de izlemenizi tavsiye ederim..
Ennn çok ama en çok kıyafetlere bayıldım. Şimdiden en iyi kostüm Oscar adaylığını garantiledi bence. O balo elbisesi, o üvey annenin yeşilin her tonu kullanılan kostümleri, üvey kardeşlerin nostaljik havası çok güzeldi. Zaten renkler ve dekor açısından çok detaylı bir film olmuş Sindirella.




Malum balo elbisesiyle başlamak istiyorum. İyilik perisinin, bir dokunuşla gerçek bir prensese çevirdiği Sindirella'nın mavi elbisesinin altında tarlatan yok, kat kat tülden yapılmış. bu yüzden dans ettikçe koştukça o etekler bir uçuşuyordu ki sormayın <3



Sindirella'nın balo elbisesi dışında giydiği pek bir şey yok. Tüm sahnelerde klasik mavi hizmetçi elbisesiyle. Birkaç dakikalığına onu pembe elbisesiyle (ipek gibi tülleri çok güzel gözüküyordu filmde) ve nedendir bilmem baya beğendiğim gelinliğiyle görüyoruz. Tüm bu güzel fikirler kostüm tasarımcısı Sandy Powell'a ait..


Filmde Sindirella'yı bir prensese döndüren iyilik perisi rolünü bu karaktere ennn uygun insan olan Helena Bonham Carter oynuyor. Sadece 5 dakika gözükmesine rağmen filmin en eğlenceli sahneleri kesinlikle onunkiler. Onun abartılı beyaz elbisesi de çok güzel. Gözümüze soktukları memeleri için de ayrıca teşekkürler :)


Yakışıklı prensi atlasam olmazdı. Sandy Powell yeşil rengi baya seviyor sanırım, sıkça kullanmış hazırladığı kıyafetlerde. Robb Star olarak tanıdığımız.. 'ın oynadığı prensin sürekli giydiği taytlar yüzünden gözümü bir yerlerinden alamadım :) Hani maşallahı da varmış yani ashadaf


Sindirella'nın uyuz ötesi 2 üvey kardeşi film boyunca aynı model-farklı desen kıyafetler giydiler. İlk sahnelerindeki puantiyeli elbiselerini sevdim, balo gecesi hazırlanırken giydikleri renkli tarlatanlar hatta komple odanın dekorasyonu ve renkler çok çok güzel!




En iyiyi en sona sakladım. Üvey anne rolünde bildiğin döktürmüş Cate Blanchett. Kadın üvey annelik yapmaya gelmiş aslında dünyaya haberimiz yokmuş. Kızıl saçları ve beyaz teniyle en uyumlu renk olan yeşil kullanılmış her kıyafetinde. Her sahnesinde "ayhh çok güzel, off bayıldımm" demekten kendimi alamadım. Defile gibiydi üvey annenin kostümleri. Her film böyle görsel şölene dönmeli güzel kostümlerle..

Çok sevdiğim Cindirella hikayesinin güzel bir yorumu olan bu filmi es geçmemenizi, mümkünse orjinal dilinde izlemenizi tavsiye ediyorum (dublajlı seanslarda çok çocuk ve dolayısıyla gürültü oluyormuş) ama yok "benim yeğenim kuzenim kardeşim var" derseniz, tutun elinden götürün ondan daha çok siz keyif alacaksınız :) Benim ara ara burnumun sızladığı ara ara kıyafetler yüzünden gözlerimden kalpler çıkardığım filmi bakalım siz nasıl bulacaksınız?

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter