Nisan 01, 2014

Triangl Bikini


Bir süredir gördüğüm bütüüün tumblr kızları tek bir bikini giyiyorlar, daha doğrusu tek bir markanın modellerini giyiyorlar. Ben de özellikle bir modele bayıldım neymiş acaba diye araştırmaya koyuldum. Triangl, Avustralya bazlı bir marka, benim beğendiğim model meğerse iç çamaşırıymış ahahahsa ama çok güzel birazdan göreceksiniz.



Bikini grubunda bir bu fermuarlı straplez model bir de üçgen model var. Straplez olan 89$, üçgenler 79$. Türkiye için +20 dolar da kargo ücreti var. Belki dolar bu kadar yüksek olmasaydı daha cazip olabilirdi ama h&m'in 19.90lık bikinilerinden alıp her yaz herkesle pişti olmaktan ben şahsen sıkıldım biraz kesenin ağzını açmaya hazırım ...


Ben en çok bu deri görünümlü olanları sevdim. İki modeli de çok başarılı. Alırsam yazın Çeşme beachlerinde aşırı fetiş görüntümle salınırım artık :)



Triangl'ın iç çamaşırı koleksiyonu da bu. Ama bence bunlar resmen bikini. Muhtemelen dokusu bikiniden farklı ama çok çok güzeller! Hiçbir erkek bu kadar şeker iç çamaşırı takımlarıyla karşılaşmayı haketmiyor kızlar asghash. Fiyatı 55$ + 20$ kargo. 

Ben Triangl'ı sevdim. Beden seçiminde risk almak pahasına almayı düşünmekteyim. Ürünle ilgili izlenimlerimi sipariş verirsem yazarım. Havalar tam ısınmasa da beni bir yaz ruhu sardı şimdiden terlik, bikini, havlu falan bakmaya başladım. Sizde durumlar ne? Hala polar sabahlıklarla mısınız yoksa benim gibi açılıp saçılmayı mı bekliyorsunuz??

**Yeniyıl çekilişi için buraya tık tık :)

Takip Et / twitter facebook instagram

8 yorum:

  1. peki nereden siparis ediyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının ilk paragrafında mavi renkle yazılmış "Triangl" kelimesine tıklayın :)

      Sil
  2. Peki getirttiniz mi? Bedenlerle ilgili fark varmidir buradakilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır karar veremiyorum çünkü renge ve modele :) Ama sitede beden seçme rehberi var alt ve üst için ayrı ayrı

      Sil
  3. Triangl bu modelin bikinisini de çıkarmışş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa baktım şimdi oley ya demiştim ama ben bu model iç çamaşırı olamaz bikini bu diye :)
      çok teşekkürler

      Sil
  4. Gerçekten çok güzeller. Ben live chatte online olarak bu beden işini dert ettiğimden almadığımı söyledim, beden olmayınca geri gönderebilirsiniz dediler ne kadar doğru bilemicem tabi :)

    YanıtlaSil
  5. Kaç günde geliyo biliyo musunuz ve güvenilir mi?

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter