Eylül 14, 2012

Fashion's Night Out 2012


Valla yalan söylemeyeceğim Fashion's Night Out bana pek istediğimi vermedi. Keşke İstinye Park'a gitseymişim dedim, Nişantaşı bildiğin tırt çıktı. Abdi İpekçi o kadar boğucu şekilde kalabalıktı ki anlatamam sürekli kendimizi bir yerlere atıp, oturduk, yedik, içtik. Etkinlikle ilgili değil de kendimle ilgili resimler koyayım dedim ben de.


Bu, günün başında Curcuna'da çekildi. Maalesef yoğun bir günün sonunda FNO'ya katılabildim, belki de onun yorgunluğuyla pek keyif almadım.
Günün koşuşturması arasında verdiğim molada giydiğim gömlek / babaannemin (: pantolon / mango , ayakkabılar / deichmann
Uzuuuuuun aylar yıllar sonra fön çektirdim bir tuhafım :)


Bu makyaj aynalarına bayılıyoruuuuuummm! :)


Kesinlikle günün en güzel karesiydi, teşekkürler Emre ve instagram :)


Melik'in pantolonu / beymen , çantası da bildiğim kadarıyla vintage


Ben yine babaannemden ganimet gömleğimi giydim (muhtemelen benden bile eski bu gömlek) Baya uzun ve bana bol bir gömlek olduğundan ön taraflarını düğüm attım, oldu bence (:
Eteğimi Beşiktaş'ta bir dükkandan almıştım, gündüz giydiğim bez ayakkabılarımla gece de devam ettim.



Kolyem / ebay'den, etkinlikten bir gün önce geldi, bugün takmam şarttı.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter