Kasım 27, 2014

Amerikan Müzik Ödülleri / 2014


Ohh kırmızı halı.. Ohh dedikodu özlemişimm.. Bu yıl içinde gördüğüm en kötü kırmızı halı performansı Amerikan Müzik ödüllerindeydi. En rüküş kadınların bile yola geldiğine inanmışken yine yıkıldım, yine üzdüler beni..

Hazırsanız üzülme sırası sizde,

Ariana Grande



Ben anlamıyorum koskoca müzik piyasasını bunun gibi kızların eline nasıl bırakıyorlar? Bu gerizekalı fındık kadar boyuyla o sesi neresinden çıkarıyor, kendinden kat kat kıdemli müzik adamlarını nasıl önünde sıraya diziyor. Çok beğendiğim ama artık herkeste görmekten sıkıldığım siyah dantel elbisesi MT Costello diye bir yerden eğer yanlış bilgiye ulaşmadıysam. Sürekli aynı modelde toplu saçından artık gına gelmedi mi be Arişş??

Jessie J



Yani bakıyorum bakıyorum karar veremiyorum beğendim mi beğenmedim mi? Beyaz takım elbiseyi aslında çok sevdim, bu maskülen tarz hep hoşuma gitmiştir ama yani Amerikan Müzik Ödülleriyle ne alaka?? Zenci zevcenle yemeğe falan git bu kıyafetle kızım, ödül törenine gelme. Ben mi öğretcem sana bunları bu yaştan sonra ayhhh..
Sahnede giydiği geometrik tulum adını ilk kez duyduğum Yousef Al Jasmi tasarımı. Geometrik tasarımlar hoşuma gidiyor evet ama tulumun ağı korkunç duruyor ..


Taylor Swift



Bakın bu kızı sevmek için elimden geleni yapıyorum. Yine ilk gördüğümde sinir oldum ama iyi şeyler yazmaya çalışacağım. Yeşil, 2 parça gibi gözüken Michael Kors elbise fikir, dikiş ve tarz olarak çok güzel. Ama o tül var ya o tül, her şeyin içine sıçmış o tül! Bu yokmuş gibi duran ama aslında kendini göze sokup duran tül detaylarından nefret ettim artık. Azalarak biter diye bekliyorum ama yok.. Onun dışında Taylor'ın aşırı zayıflığını, saçlarını beğendiğimi buradaki yazımda bol bol belirtmiştim zaten.
Sahnede Blank Space şarkısını söylerken giydiği elbise de Jessie J'in sahne kıyafetiyle aynı tasarımcıya ait; Yousef Al Jasmi.

Jennifer Lopez


Ay ne yaparsa yapsın sevmeye devam ediyorum bu kadını resmen çocukluğumdan bir anı gibi vazgeçemiyorum. Selena Gomez,Taylor Swift, Arianna Grande gibi başarılı olduklarını kabul ettiğim ancak koca sektörü ellerinde tutuyor olmalarına anlam veremediğim şarkıcıların yanında J.Lo gibi bir eski toprak görmek iyi geldi. Reem Acra kıyafeti inanılmaz ucuz gözükmesne rağmen, Jenny beybisi hatunun dibi olduğu için ona yakışmış. Saçlarını çok beğendim, bu model hep hoşuma gitmiştir zaten. Aferin Jennifer, yeni yetmelerin ağzının payını vermişsin!

Selena Gomez



Selena Gomez ergenliğe mi girdi büyüyor mu bilmiyorum bir değişik geldi. Justin Bieber enkazından bu kadar sağlam çıkmış olması bile iyi gerçi.. Sahnede giydiği şampanya rengi Armani elbiseye bayıldım su gibi bir kumaşı var, kırmızı halıda giydiği siyah tuhaf Georgio Armani elbise de bir o kadar kötü. Sütyensiz, korsesiz vücudu elbisenin içinde yayıldıkça yayılmış bir de abartılı takılarıyla çok kötü gözüküyor. Tarz diilsin kizim!

Rita Ora


Artık bu Zac Posen elbiselerden gına geldi. Hep aynı hep aynı, tamam başta güzeldi, bir elbiseye 8 metre kumaş harcama fikrini sevdik falan ama yeter artık herkes giydi, inatla da giyiyor geyikli tayta döndü resmen. Bir de şu elbisenin yakasına bak yaa çük gibi bir kumaş parçası havada duruyor o ne mana şimdi? Güzelim Rita Ora, Calvin Harris'ten sonra bir silkelenmiş kilo vermiş, kuaförü saç ve makyaj konusunda harikalar yaratmış ama o aptal elbise yüzünden hiçbir güzel detaya odaklanamıyorum..

Dianna Agron


Dianna Agron'u Glee dizisinden dolayı seviyordum, Sam Smith'in bu klibindeki performansından sonra daha sevdim. Siyah Marchesa elbisesiyle hamile ve yaşlı gibi gözükse de güzel takıları, saçı ve saç aksesuarından dolayı beğendim kendisini.

Evet Amerikan Müzik Ödüllerinin çömezler ve yeni yetmelerle dolu kırmızı halısı böyleydi. Vasat seviyede bir kırmızı halı yazısı yazmış olmak moralimi fazlasıyla düşürse de yeni yılda beklentim büyük.

Yılbaşı öncesi belki bir çekiliş yaparım diye düşünüyorum, takipte kalın! :)



Takip Et / twitter facebook instagram

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter