Mart 19, 2015

Givenchy / Paris Fashion Week 2015


Geçtiğimiz ay tüm dünya için moda ayıydı. Avrupa'da ve Amerika'da yapılan defilelerden sonra sıra İstanbul ayağında. Buralar benim pek ilgimi çekmiyor açıkçası, gerçi hiçbir zaman Avrupa moda haftalarını da deli gibi takip etmedim ama sevdiğim bir iki tasarımcıya bakmadan geçmem. Bu yıl da en çok beklediğim şov Riccardo Tisci direktörlüğündeki Givenchy defilesiydi. Beklediğime değdi hatta fazla bile geldi.

Muhteşem kadifeler, tüller, mankenlerin aksesuar ve saçları derken harika bir şov olmuş Paris'te. Hiçbir yerin olmasa da oranın front row'unda olsaydım keşke ..




Kadife deyince resmen içim kımıl kımıl oluyor birileri kışın nişan düğün yapsa da giysem diye ne kadife elbiselerim dolapta beklemekte ama arkadaşlarım da benim gibi sanırım bunca düğün bereketinde 1 tane organizasyon yok benim etrafımda.. Neyse Givenchy'nin muhhhteşem tasarımlarına dönelim. Kürklerle kombinlenen tiril tiril etekler, birbirinin aynı gibi olan ama aslında öyle olmayan siyah elbiseler ve özellikle son resimdeki o lacivert dantel görünümlü elbise.. Ayhh elbiselerle sevişmek istiyorum resmen harikalar!
Son resimdeki gibi pantolon üstü etek modası iyice benimsendi, beni biraz rahatsız etse de harika tasarımların ve kumaşların hatırına susuyorum.


Biliyorsunuz Givenchy kırmızı halının da vazgeçilmez ve zamanla daha da çok öne çıkan moda evlerinden. Riccardo Tisci, defilesinde bu konuda da biraz ipucu vermiş, bulunabilecek/yaratılabilecek en harika kumaşları sade modellerle bir araya getirmiş. O bordo olan elbise için cinayet işleriiiiiimm!!!





Riccardo Tisci, bu sezon kadınlara resmen ceket giymelerini emretmiş. Erkeksi kesimler, smokin ceketleri, uzun pelerinimsi ceketler derken çeşit çeşit model çıkmış ortaya. Döpiyes mantığıyla yapılan etek-ceket ya da pantolon-ceket takımlar bu sezon çok moda. Aynı renk ya da desenden takımlar mutlaka dolaplarımızda olmalı. Hiç sevmediğim püskülü bile sevdim bu ceketlerde ben. Bakıyorum bakıyorum doyamıyorum bu ne yaratıcılık ayhhh...



Klasik kesimlere de koleksiyonda yer veren Givenchy, sigara pantolonların ve dizaltı eteklerin bir süre daha hayatımızda olacağı sinyalini vermiş. Ben ikisini de çok sevdiğimden benim için hiç sorun yok :) Ayy Kim Kardashian'la aynı zevke sahip olduğumu bilmek beni biraz üzse de ben de en az onun kadar Givenchy hayranıyım! Artık bir Elie Saab değil de bir Givenchy tuvalet giymeden ölmeyeyim diye düşünmeye başladım.

Eveeeet muhteşem Ricardo Tisci önderliğinde hazırlanan Givenchy defilesi böyleydi. İnce ince düşünülmüş detayları, yeni sezonla ilgili verdiği net mesajlarla beni çok mutlu eden bu tasarımları sizlerle de paylaşmak istedim.. En az benim kadar sevdiğinizi, her kıyafeti tek tek üstünüzde hayal ettiğinizi umuyor, kokulu kokulu öpüyorum!


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter