Aralık 23, 2012

Stili Sevilesi Kadınlar / Emma Stone


Bayadır ara vermişim bu diziye hazırlamanın da ne kadar uzun sürdüğünü unutmuşum :)
Michelle Williams'la Emma Stone arasında kaldıktan sonra pek sevgili Emma'cığımda karar kıldım.
Her kırmızı halıda, katıldığı her galada 'ayyy harika olmuş yeaaaa' dedirten oyuncu Emma Stone'un tarzı karşınızda efenim..


Giydiklerinden önce güzelliğine hayranım bu kadının! Kocaman gözleri, sanki peltekmiş gibi gözüken ağzı çok minnoş :)

Öncelikle giydikleri arasında benim ennnn çok beğendiğim iki elbise. Birini Met Gala'da diğerini Golden Globe'da giydiği Lanvin elbiseleri muhteşem!


Kırmızı halılarda, galalarda, açılışlarda falan giydiği kıyafetlerse şöyle,


Basit töşörtlerle şık etekleri, kırmızıyla pembeyi bir arada kullanarak yakaladığı şıklığa BAYILDIM! Nedir bunun sırrı ne yemek ne içmek hangi büyüyü yapmak lazımdır bunun için açıkla da kurtar bizi be Em!



Bebişkosu çizgisini hiç bozmadan hep hanım hanımcık parçalar seçmiş. Ama kumaş seçimlerinde hiç korkmamış işlemeli, desenli ne kadar iddalı kumaş varsa kullanmış. Bu kadar istikrar onun seçimi mi yoksa stil danışmanı falan mı var bilmiyorum ama böyle devam eder umarım.




Yaptığı bir saç modeli, sürdüğü bir ruj, giydiği bir elbise de yakışmasın bir insana ya! Her şey gidiyor bu kadına bu yazı için araştırırken gerçekten stil sahibi bir kadın olduğuna tekrar inandım.




Unutulmaz 3 elbisesi de budur herhalde. Hangimizin içi gitmedi acaba şu an :) Her birinde farklı bir tarz farklı bir saç rengi, makyaj ve her şekilde güzel olmasıyla beni çatlattı orta yerimden yemin ediyorum.
2012 Oscar töreninde giydiği boynunda kocaman bir fiyonk olan elbisesi Giambattista Valli.
Gloden Globe ödül törenindeki yavruağzı sırt dekolteli elbise Calvin Klein.

Beyaz elbiselere takıntısı var pek çok yerde inanılmaz güzel beyaz elbiseler giymiş aynı sendromu Olivia Palermo'da da görmüştük.

 

 Objektif bir yazı olması için biraz da bok atayım dedim :)
Ara ara basireti bağlanmış şekerimin töbe bismillah dedirten şeyler de giymiş. Garip garip renk kombinleri, puf puf etekler, Bihter Ziyagil geceliği tadında elbiseler falan..


 

Bir de bu kız katıldığı etkinliklerde önünde durduğu panoların deseninde giyinmeyi seviyor sanırım. O çimenimsi eteğin ya da şehir ışıklarıyla bezenmiş elbisenin başka açıklaması olamaz.


Şimdi de abiye kıyafetlerden, günlük kıyafet koleksiyonumuza geçelim,


 

Günlük hayatında kot cumhuriyetinin sade bir vatandaşıymış. Vazgeçmeden, yılmadan inatla kot giymiş. Topuklu ayakkabıysa çoook uzaklarda her zaman her daim babet.


 

Gündelik hayatında gayet sade hepimiz gibi bir tarzı var. O kadar şatafatlı, göz alıcı tuvaletten sonra bunlar baya paçoz geldi gözüme. Ben böyle Hollywood yıldızı olacağım, Elie Saablar, Lanvinler, Pradalar bilmem neler başımdan aşağı su gibi yağacak da böyle kot-babet-gömlek gezeceğim??!!

Özel hayatıyla ilgili bir dedikodu da vereyim, yazın vizyona giren Spider Man filminden rol arkadaşı Andrew Garfield ile sevgili. Spider Man olarak son derece çelimsiz ve ezik bulduğum bu çocuğu kızımızın yanına da yakıştırmadım haliyle. Zaten Garfield diye soyadı mı olur yaa 18 yaşına girer girmez değiştirirdim ben.
 
 

İşte böyle önce muhteşem yüzüyle sonra da muhteşem kıyafet ve aksesuarlarıyla son yılların stil ikonlarından olan Emma Stone tarzı budur.
Sevdiğinizi umuyorum, sevmiyorsanız da sorun sizdedir zaten aşırı şekilde zevksiz birisinizdir özür dilerim :)

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter