Ocak 27, 2015

Azalarak Bitsin / Platform Slip On


Benim inatla "sneakers" dediğim ama özünde "slip on" adı verilen bu ayakkabı modeline bayılıyorum. Spor kıyafete de uyuyor, şık parçalarla da uyuyor. Her yola geliyor, benim de bir ayakkabıdan en büyük beklentim bu zaten! Amaaaa.. Şu platform denen olguyu hayatımıza kim soktu bilmiyorum, yatacak yeri yok benim gözümde. Hadi içten topukluları sindirdim, platform abiye ayakkabıları da kabullendim ama bunlar göze aleni bir saldırıdır. Bugüne kadar severek giyen varsa da kusura bakmasın artık açtım ağzımı yumdum gözümü..



Şimdi bu ayakkabılar güzel mi? Değil canım benim hiiiç değil. İnanılmaz kaba gözüküyor ilk önce. Zayıf bacak, kalın bacak farketmez her şekilde hantal bir görüntüsü var. "Ay ama boyum kısa bunlarla uzun oluyorum" falan diyenleri de anlamıyorum, sırf uzun boy için rüküş olmaya değer mi? İnanın hiçbir erkek de sevmiyor bu ayakkabıları, giydiğiniz zaman "o ne lan??" diye soran gözlerle bakıyorlar ayaklarınıza ....


Ah Converse çeşit çeşit modellerine yıllarca verdiğim paralarla bunu mu yapacaktın? Kauçuğu bol bulmuşlar gökdelen gibi ayakkabı tabanı yapmışlar maşallah. Yeni nesil bu Converse'lerle mi büyüyor yani? Konserlere, festivallere bunlarla mı gidiyor? Yazık valla çok yazık.


Şimdi bilen bilir yiğidi itin poposuna soksam da hakkını yemem. Yukarda gördüğünüz 4 deseni de çok sevdim. Opening Ceremony, House of Holland, Jeffrey Campbell gibi üst segment marka olmasalar almayı bile düşünebileceğim kadar sevdim hem de. Keşke azıcık alçak olsaydı tabanları 1 santimin bile önemli olduğu yerler buralar işte.


Peki bu ayakkabıların ne türlüsü makbul?? İşte yukarda gördükleriniz en güzelleri! Daha ince taban olanlarını seviyorum aslında ama üstteki gibi olanlar da hafif soğuk/yağmurlu havalarda daha uygun gibi.

Bu yazı için görsel araştırırken Vans'da muhteşem 1-2 model gördüm onların peşine düşeceğim şimdi. Ayhh bahar gelsin de çeşit çeşit slip onlarımızı gönlümüzce giyelim.. Daha Ocak ayında gözüm baharlık yazlık şeylere takılmaya başladı bile :)


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter