Ocak 27, 2015

SAG Awards 2015

Bu yıl 21.si düzenlenen Sinema Oyuncuları Derneği'nin ödül töreninde yine tüm Altın Küre tayfası vardı. Siz de ödül töreni olsun yani bayılıyorsunuz süslenip süslenip kırmızı halılarda gezmeye. Hayır tabi ki kıskanmıyorum benim Elie Saab giyecek param da yok zaten :( Selebritilerimizin seçtiği kıyafetleri ben genel anlamda sevdim, çok çamur attığım bir yazı olmayacak muhtemelen.

En sevdiğim isimle başlıyorum,

Emma Stone


Biriciğim Emma Stone'u bu haliyle alıp evimin bir köşesinde saklamak istedim. Siyah Dior kıyafetine bayıldımmm! Transparan bir elbisenin üstüne yanındaki centilmenin ceketini giymiş efektli elbisesi gözümü gönlümü açtı. Tarzını ne kadar çok sevdiğimi buradaki yazımda bahsetmiştim zaten. Çok çok beğendim bu halini de.

Julianne Moore


Bir diğer favorim de yine en iyi kadın oyuncu ödülünü alıp Rosamund Pike'a haksızlık eden Julianne Moore ve Givenchy elbisesi. Eskiden hep "bir Elie Saab elbisem olsun yeter" derdim, şimdi sadece böyle şatafatlı bir Givenchy istiyorum. Kızıl saçlarıyla zıt renkte olan yeşil elbisesiyle şıkır şıkırdı Julianne. 100 yaşında küllerinden doğmak böyle bir şey demek...

Rosamund Pike


En iyi kadın oyuncu ödülünü bir türlü alamayan Rosamund Pike'ı muhteşem Amy Dunne rolüyle sonuna kadar sahiplensem de kıyafet zevkini eleştirmeden edemeyeceğim. 80 metre kumaş kullanılarak dikilen Dior elbisesini aslında çok da kötü bulmadım ama Rosamund'un boyu pek kaldırmamış gibi. Daha iyisini yapabilecekken neden böyle oluyor ben bunu sorguluyorum aslında. Neyse özetle elbiseyi beğendim ama kendisine yakıştırmadım. Ben giysem daha güzel dururdu ^.^

Keira Knightley


Gördüğüm en uyuz tipli hamilelerden Keira'nın Erdem elbisesinin rengine aşık oldum! Bu aralar her şeyin mor olanına elim gidiyorken bu elbise beni baya mutlu etti. Tamamen dantelden yapılan kat kat elbisenin içinde bile dobiş hamileler gibi gözükmüyor Keira Knightley, memeleri bile büyümemiş ne güzel. Keşke dekoltesinde o tül olmasaydı, babası akp'li kızın son anda rötüşleme yapılmış nişan elbisesi gibi olmuş.. Pespaye saçına, sıfır makyajına değinmiyorum bile..

Lupita N'yongo


Yahu böyle Elie Saab elbise olur mu? Hani nerede bunun taşı, danteli, tülü?? Yani beğendim elbiseyi ama klasik Elie Saab tasarımları gibi değil. Tatlış saçı, küpeleri, hafif makyajı falan o da şıkır şıkır. Aşırı şık olmasa da farklı tercihlerinden dolayı seviyorum bu kadını.

Reese Witherspoon


Julianne Moore gibi 100 yaşında küllerinden doğan bir başka isim de Reese. Wild filmindeki rolüyle kadın oyuncu adayı kendisi ama ödülü alması zor bence. Filmin de senaryosunun çalıntı olduğu söyleniyor zaten henüz izlemediğim için tam bilemiyorum. Beyaz, kalıp gibi elbisesi Georgio Armani. Sarışınlara beyaz rengi hep yakıştırmışımdır zaten, Reese Witherspoon da sade ama çok hoş gözüküyor.

Rashida Jones


Açıkçası bu kızı tanımıyorum. Hangi filmden ya da diziden dolayı törene katılmış bilmiyorum. Siyah-beyaz-turkuaz uyumunun güzel örneklerinden olan Emanuel Ungaro elbisesini çok beğendiğim için yazmak istedim. Bu soğuk günlerde bu renkli elbise içimi açtı.

Julia Roberts


Whatsapp'ta hiçbir şeyden memnun olmayan gözleri yana devrik bir ifade var ya, işte onu burada kullanmak istiyorum. Bu Givenchy tülüm, fikir olarak çok aşırı güzel ama fazla falsosu var. teoriyle pratik tam uymamış birbirine. Yaka kısmı, dekoltesi falan harika ama niye önüne fermuar koymuşlar ki? Fermuar dikişinin bittiği yer çok kötü gözümü Julia Roberts'ın kuşundan alamıyorum :( Daha da kötüsü o paça boyu nedir? 5 lira ya paça kısalmak neyin cimriliğidir bu? 1 numara büyük ayakkabılarıyla daha da beter olmuş. Kadının üst kısmına bakıp mutlu oluyorum; alt kısmına bakınca kusmak istiyorum çok mutsuzum  :(

Claire Danes


Claire'in gözleriyle uyumlu yeşil Marc Jacobs elbisesinin rengini çok beğendim ama modeli çok kötüüü. Etek ucu korkunç gözüküyor, kumaşından mıdır nedir 2 beden bol gibi ay hiç sevmedim dikişini falan. Bu kızın bu zevksiz hallerini ne yapacağız acabaaa?

Lorelei Linklater


Boyhood filminin harika çocuk oyuncularından Lorelei'in kıyafetini ibret olsun diye koymak istedim. Honor tasarımı bu elbise nedir Allah aşkına yaa o kollar nedir, o sırt dekoltesinin korkunçluğu nedir gözlerim kan ağlıyor burda sabahtan beri. Gençlik buraya gidiyorsa ben yaşlı olmaktan son derece memnunum sevgili dostlar.

Jennifer Aniston


Ohh aç Cenifırcığım aç, 150 yaşından sonra koca bulursun belki sen açmıcan da ben mi açıcam ayol? John Galliano elbisenin korkunç rengi ve desenini hiçbir dekolte saklayamaz ama Jennifer Aniston'ın hoş göründüğünü kabul etmem gerek. İnşallah zengin koca bulursun cnm xD

2015 yılının SAG Ödülleri böyleydi. Benim minik kalbimi üzen şey yine Rosamund Pike'ın ödül alamaması oldu :( Oscar ödülleri öncesi tüm aday filmlerle ilgili atıp tuttuğum yazılarım için buraya tıklayarak biiiir sürü film önerisine ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki kırmızı halı yazısında buluşmak üzere sevgili okur, hoşça kal..

1 yorum:

  1. Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz :) <3

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter