Şubat 09, 2015

Grammy Ödülleri / 2015


Yeni yıl kırmızı halı bereketiyle geldi.. 9 Şubat Pazar gecesi Bafta Ödülleri, Grammy Ödülleri, Berlin Film Festivali olmak üzere 3 farklı kırmızı halı geçidi vardı, bence Grammy hepsinin önüne geçti. Nasıl geçmesin en efendisinden en leşine herkes kendini gösterdi törende.

Başlamadan söylemek isterim ki kırmızı halıda benim en çok aklımda kalan muhteşem mücevherler ve harika makyajlardı. Herkes yüzüne uygun ruju, farı bulmuştu sanki..

En sevdiğim ve hiiiiç beğenmediğim 2 kıyafetle başlıyorum;

Rihanna


Zaten gün boyu sosyal medyada her yerde görmüşsünüzdür Rihanna'nın banyo lifinden esinlenilmiş Giambattista Valli elbisesini. O kadar kocaman bir kıyafet ki görselleri hazırlarken kullandığım çerçevelere sığdıramadım görüntüleri. Ah Riri ben sana ne diyeyim gün boyu kafamda sana kötü kötü laflar hazırladım ama rtük bloguma engel koyabilir buraya yazarsam.
Piremses olacağım diye heder etmişsin kendini. 50 metre de tül gitmiş yani çook kötü bir tasarım. Göğüs kısmı, tüllerin başladığı yer falan kıyafetin kesimini de hiç beğenmedim. Ama bebek gibi yüzü, sade makyajı, saçı çok güzel. Yine de bu komik ama başarısız görüntü uzun yıllar gitmeyecek aklımdan..

Taylor Swift


Şu hayatta şu uyuz Taylor'ı beğenmek, hatta bayılmak da varmış. Yine alışık olmadığımız bir Elie Saab tasarımı ile Taylor Swift harika gözüküyor. Elbisenin muhteşem yanar döner petrol tonlarındaki rengi öyle güzel ki bu renk nasıl daha önce kullanılmamış, kimsenin aklına gelmemiş merak ediyorum. Kontrast tonda mor ayakkabıları, hafif ama iddialı makyajı, küpeleri, saçı her şeyiyle bütün olmuş Taylor Swift. Gözümü rahatsız eden tek şey ütüsüz kumaş onu da görmezden geliyorum.
Geceden Pharrell Williams'la birlikte komik bir videosu var, buraya tıklayıp ikinci video'yu izleyebilirsiniz, Pharrell'e ben baya güldüm :) 

Pharrell Williams - Helen Lasichanh


Hazır Pharrell demişken onla devam edelim bari. Gerçi onun bir şeyi yok her zaman şık her zaman zevkli bir adam. Ama o karısı nedir Allah aşkına ya inanamadım o eşofman-tulumu gördüğümde! Tamam kadın anladık Adidas için kendi koleksiyonunu hazırlamışsın, aferin sana ama kırmızı halıda böyle şeyin reklamı mı olur? Adidas için bir babam kaldı koleksiyon hazırlamayan ama bugüne kadar kim eşofmanla kırmızı halıda yürümüş ki?? Ayy o çingen saçlarına falan baktıkça fena oluyorum iğrenççç of lanet karı Pharrell bile Happy kalamaz senin bu paspal paçoz pespaye halin karşısında. Aşkım elimi tut kuscam ben kötü oldum ..
Pharrel beybisinin bu gudubete rağmen eğlenerek söylediği Happy performansı için buraya tıklayınız lütfen :)

Rita Ora


İçim şişiyor.. Böyle sikik elbiseleri gördükçe içim şişiyor çok afedersiniz.. Niye disko topu giydin kızım sen? Eminönünden 1 kilo payet sipariş etmiş, Prada'ya diktirmiş, utanmadan da giymiş resmen korkunç! Instagrama boy boy resim koyup "yeni saçlarıma bayıldıııım" diye yırtmışsın kendini ama olmamış sevgili Rita :( Ha ama geçen yılki haminne halini, o korkunç tırnaklarını falan düşünürsek azıcık yol katetmişsin.. Makyajın güzel, herkesinki gibi seninkini de beğendim.

Beyonce



Bu kadının saçları kaynak mı bilen var mııııı?? Geçen yıl boyun hizasında olan saçları 1 senede bu kadar uzamış olamaz 0_o Proenza Schouler elbisesi çok şık ama çok standart. Ee çanta markasından elbise alırsan böyle olur.. Zümrüt küpeleri ve memeleriyle görüntüsünü hareketlendirmeye çalışmış ama olmamış gibi. Bir de saçının rengini pek beğenmedim hem kıyafetiyle uyumsuz hem de yüzünü soluk gösteriyor.
Sahnede ise koca popolu bir peri kızı gibi olmuş maşallah. Amerika'daki Ferguson protestolarına destek için şarkı söylemiş Beyonce baya imrendim kendisine. Bizde bir sanatçı böyle bir şey yapsa akşamına evinden aldırırlar onu başına gelmeyen kalmaz..

Kim Kardashian


Bu ikisinden gına geldi bana size de öyle oluyor mu? Anladık çok aşıksınız harikasınız süpersiniz off yetheeer gidin evinizde yiyin birbirinizi azmanlar. Kim Kardashian'ın kısa saçları ve Jean Paul Gaultier parıltılı elbisesi baya başarılı şimdi doğruya doğru.. Yine Kanye'yi hipnotize etmiş törene getirmiş, bari yan yana sandalyede otururken abanma adamın üstüne Kim, ayrıl biraz ya bir nefes aldır!

Lady Gaga


Hiç tahmin eder miydik bu kadının böyle insani şeyler giyeceğini, sakin sakin kırmızı halıda yürüyeceğini? Bir İstanbul beyefendisi Tony Bennett ile takılmaya başladığından beri bir sakinlik geldi Lady Gaga'ya. Baba şefkatiymiş demek ki ihtiyacı. Balık pulu gibi işlemeli Brandon Maxwell elbisesi disko topuna benzeyen Rita Ora'ya ders olmalı. Saçlarının rengine ayrı, metalik-yeşil makyajına ayrı bayıldım. Aferin Gaga'cığım aynen böyle devam sevdim seni.

Gwen Stefani



Uzun zamandır ortalarda görünmeyen Gwen Stefani incredible comeback yapmış. Gelmiş geçmiş en doğal sahte sarışınlık ünvanını kendimden alıp ona veriyorum izninizle. Yıllardır aynı güzellik valla maşallah! Hem halıda hem sahnede Atelier Versace tercih eden Gwen'in seçimlerini ben de çok sevdim. Kırmızı halıda tulum giyme modası iyice yayılıyor ben durumdan memnunum. Sahnede Adam Levine ile şarkı söyleyen Gwen'in performansı için buraya tıklayabillirsiniz.

Iggy Azalea


Iggy Azalea'nın asi tarzına, r&b'ci kimliğine bu hanım hanımcık halleri, şıkır şıkır tuvaletleri yakıştırmak konusunda baya zorlansam da sonunda kendini böyle kabul ettirdi. Koca poposunu iyice ortaya çıkaran dapdar Armani elbisesi çok hoş. Ama o saç her şeyin içine etmiş.. Gel kız seni Nişantaşı Makas Ahmet Kobeyne götürelim aasdsds :) O da instagram'a saçlarımı çok seviyorum temalı resimler koymuş ama olmamış yani sorry Iggy..

Katy Perry



Superbowl'daki köpekbalığı faciasını bize unutturacağını sanıyorsan yanılıyorsun canısı.. Bu aralar takık olduğum lila renkte saçları fikir olarak güzel olsa da ne Katy'ye ne de o işlemeli saçaklı Zuhair Murad elbiseye yakışmamış. Sahnede giydiği beyaz pelerinli Valentino elbiseye bayıldım! Anlamadığım şey törenin başında mor olan saçları, tören sırasında o uzun ve siyah hale nasıl sokuyorlar? O kadar kısa zamanda bunu başarmak için o saçlara ne tarz işkenceler yapılıyor acaba :(

Madonna



Başıma bir şey gelmeyecekse eğer Madonna'dan biraz bunaldığımı söylemek isterim. Tamam sen en iyisiiiin, sen kraliçesiiiin, hala taş gibisiiiin, asla yaşlanmıyorsun okey anladık da az biraz sakinleş be kadın! Poponu da göstermeyiver yani. Hayır çok matah da bir popo değilmiş ne kadar spor yaparsa yapsın. Aklıma yatında tangasıyla paparazilere yakalanan Sibel Can poposu geldi, Madonna onu biraz örnek alsın.
Sahnede yine harikaydı, daha fazlasını yapmasına gerek yokken neden her hareketini şova döküyor bu kadın hiç anlamıyorum. Kırmızı halı kıyafeti Givenchy.

Miley Cyrus


Bir ilk daha oldu ve Miley Cyrus'u beğendim. Her yeri dekolteli olmasına rağmen hiç de paçoz durmayan Alexander Vauthier elbisesi çok sade ve kibar. Henüz 22 yaşında olmasında rağmen yüzü, cildi ne kadar çökmüş kızcağızın uyuşturucuyu götünle içersen böyle olur tabi yazık..

Sia - Maddie Ziegler


Bu Sia ve Chandelier klibindeki muhteşem ufaklık Maddie var ya herkesi donunda sallar. Şu tatlılığa bak! Ortamın cool'u, hem farklı hem tarz elemanı olma dersi vermişler. İkisine de bayıldımmmm! Armani Prive takımları, Sia ile özdeşleşen perukları çok hoş.

Gecenin önemli notları arasında Sam Smith'in ödül olarak ne var ne yok toplamış olması var. Haketmediğini söyleyemem ama Sia'ya, Taylor Swift'e, Ed Sheeran'a 1 tane bile ödül verilmemesi ayıp olmuş.

Ayy yoruldum! İşte 2015 Grammy'si de böyleydi.. Bir sonraki yazıya kadar esen kal sevgili okur..
*Halıda gözlerim Jennifer Lopez'i baya aradı :(

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter