Ocak 13, 2016

Altın Küre Ödülleri / 2016


Ay son yazımı okudum da dediğim gibi incredible comeback yapamamışım :( Ama o yaz depresyonunu atlattım.. Sanırım.. Neyse saçma sapan, iyi güzel bir şeyler yaşıyorum onları da ayrıca anlatırım belki..

Şimdi asıl konumuz, beni sahalara tekrar döndüren Altın Küre Ödül töreni kırmızı halı geçidi. Ben genel olarak kıyafetleri sevdim, bir süredir farklı denemeler, renkler hakim zaten kırmızı halılarda, 2016'da da bu durum devam edecek gibi.

Katy Perry


Karışık sıralama ile gitmeyi planlarken bununla başlamak istedim çünkü Katy Perry'nin bu pembiş Prada elbisesini çok sevdim! Etek boyu, göğüs kesimi gibi bir takım dikiş hatalarını görmezden geliyorum (Prada'ya da terzilik öğretip, ayar vermedim demem) Katy'nin siyah saçları çok hoş, baya da kilo vermiş puf böreği gibi değil artık. Valla çok sevdim elbiseyi de Katy'i de.

Kirsten Dunst


Kirsten Dunst'ı beğendiğim için hayretler içindeyim çünkü hiç hazetmiyorum bu kadından. Kadife kumaş görünce pır pır eden kalbim için bu Valentino bebeksi kıyafet fazla geldi resmen. Kirsten'in memintolar da tombiktoymuş maşallah hem göğüs hem sırt dekoltesi süperr.

Jennifer Lopez


Gecenin en çok konuşulan ismi Jennifer beybisi olabilir. Sarı Giambattista Valli elbisesini, Jennifer'ın "alayınızın amına korum" tavrını, o kocaman kolyeyi her şeyi çok beğendim. Jennifer Lopez'in bu sarsılmaz katanalığı, iddiası acaip hoşuma gidiyor. Gözümü rahatsız eden tek şey saçları. Renk olarak yanlış olmuş, çok yaşlı duruyor yüzü. Bir de ilk gördüğümden beri bir tanıdık geliyor bu görüntü, sonradan hatırladım geçen yılki Naomi Watts'a benziyor. Benden kaçmaaazzz ben kül yutmam kızaaam!


Amy Adams


Kırmızı halıda çok risk de almadan yeni bir şeyler denemeyi seven biri Amy Adams. Bu yıl da onun için başarılı geçti bence, her yıl mutlaka doğru filmleri seçiyor zaten çakal. Kış günü bana yazı hatırlatan enerjik Versace elbisesi çok hoş. Ayy bayıldımmm muhteşeeem dedirtmedi ama yetmese de evet diyorum..

Jennifer Lawrence


Bir başka enerjik renk kullanan isim Jennifer Lawrence idi. Dior'u yıllardır sömürdü sömürdü koca modaevini bitirdi yine doymadı. Bakkala bile Dior giyip gidiyorsun be kızım arada parasını ödeyip de al bir iki kıyafet, sponsor diye kanırtma bu kadar. Ya da amaan ne istersen yap.. Kırmızı elbisesi farklı açılmış pencereleriyle hoşuma gitti. Standart bir tuvalet olmaktan çıkmış böylece. Öyle pek fotoğraf yoktu ama elbisenin sırtı da büyük bir daire şeklinde dekolteli. Ama ya asıl o Chopard kolyeeee ayyyy libidom arttı bak ışıl ışıl! Saçıyla, takılarıyla, elbisesiyle, bedavacılığı, sponsor sömürücülüğüyle Jennifer Lawrence'a puanım tam!

Cate Blanchett


Zarif, şık, her daim güzel Cate.. Evet tabi ki böyle, tabi ki aksini öyleyen çarpılır ama Cate Blanchett'i, Givenchy'nin böyle artık ayağa düşen standartlaşan modeli bir elbiseyle görmek istemezdim. Koskoca Cate Blanchett'sin haute couture bir tasarım giyebilecekken, Givenchy'den benim bile online alabileceğim bir kıyafet seçmek pek mantıklı gelmedi. Neyse ama püskülleri sallamış eğlenmişsin, Carol filmin büyük sükse yaptı ama ödülü kaptırdın öyle sallan dur yapacak bir şey yok..

Lady Gaga


Ouyy bebeğim Lady Gaga sana uzanan diller kopsun! "Ay çok çirkiiiinnn ay çok korkuuunnç" diyeni döverim şu asalete şu duruşa bak. At gibi nişanlıyı da kaptı, kalp şeklinde kafam kadar tektaşı da taktı daha da sırtı yere gelir mi ayol?! Eski dönem esintili tarzı çok hoş, siyah kadife, içimi kımıl kımıl eden elbisesi Versace. Leonardo Di Caprio ile olan malum görüntüleri aklıma geldikçe gülüyorum :) İzlemediyseniz @elofyy instagrama beklerim :)

Julienne Moore


Geçen yıl "Still Alice" filmiyle tüm ödülleri toplayıp, Rosamund Pike'ı gölgede bıraktığı için sinir olduğum Julianne Moore'a sanırım hala sinir oluyorum. Ama bu lacivert Tom Ford elbise fikrimi değiştirebilir. Hem ışıltı hem kadife bir arada ben daha ne isteyebilirim ki :)

Kate Hudson


Her daim genç ve enerjik gözükebildiği bir de Goldie Hawn'ın kızı olduğu için bu kadını çok seviyorum. Ama bu demek değil ki bu yılan görünümüne laf etmeyeceğim. Canım deri değiştirme dönemine denk geldi galiba cildinin yarısını yolda bırakmışsın???? Michael Kors tasarımı 2 hatta 3 parçalı kıyafeti fikir olarak sevsem de renk ve kumaş seçimim fiyasko olmuş. Saçlar da sarı olunca baştan aşağı aynı renk çok kötü gözüküyor.

Kate Winslet


Ay ben çok üzgünüm yaa.. Şu görüntü resmen içimi parçaladı.. O Titanic'teki narin Kate nerede bu resimlerdeki iri yarı balına kadın nerede.. Hiç bel oyuğu bile kalmamış yaa bizde mi böyle olcaz kız yaşlanınca?? Valla kabullenemem bak şimdiden söyleyeyim. Lacivert elbise Ralph Lauren, pek sevmedim ama çok çirkin de değil. Bir de o saçı öyle toplayan kuaförün de eline sıçıyım çok afedersiniz.

Natalie Dormer


Gerçek hayatta da piremses sendromundan kurtulamayan Natalie'nin J.Mendel elbisesini gizli gizli çok sevdim. Şarap rengi de ona çok yakışmış. Törene gelmeden arabada sevişip gelmiş muhtemelen o saçın başın başka açıklaması yok benim için. Ay aman aferin kız bu yaşına gelmişin selebriti olmuşun ödül törenine gderken arabada sevişmicen de napcan?!

Rachel McAdams


AYYY KEZBAN! Off tam varoş o saçma sapan balyajlı saçına mı ağzı yüzü eğrilmiş elbisene mi o elbisenin korkunç kumaşına mı hangisine laf söyleyeyim bilemedim. Lanvin tarihine bir kara leke olarak geçer umarım bu görüntü.

Rooney Mara


Rooney Mara, Carol filmi sebebiyle bu yıl ödül törenlerinin önemli bir ismi. Ben de donuk tavırlarını ve tarzını çok beğeniyorum kendisinin. Bu McQueen elbiseyi görünce de önce kusmak istedim ama sonra dedim ki bu tam da bu kadının tarzı bir tasarım ve ancak ona yakışabilir. O yüzden asla tercih etmeyeceğim bir elbise olsa da tarz meselesi diyor ve devam ediyorum..

Rosie Huntington-Whiteley


Bebeğim Rosie yine harika! En iyi giyinen model olabilir kendisi. En karizmatik kocayı da kapmış ohh daha ne ister ki bir insan? Işıl ışıl şıkır şıkır Versace elbisesi çok güzel. Özellikle yaka kısmına bayıldım. Kocişkosuyla yeni tatilden döndü bikini izleri duruyor ne güzel :( Sizi en cool çift seçiyorum ve yazıyı bitiriyorum.

Maalesef ki töreni izleyemedim o yüzden internetten gördüklerim kadar biliyorum neler olup bittiğini. Verilen ödüllerle ilgili konuşulacak pek çok şey var aslında özellikle en iyi erkek oyuncu ve en iyi yönetmen dallarında bu yıl fazlasıyla şaibe var, Oscar'da göreceğiz bakalım Akademinin kararı ne olacak. O zamana kadar aday filmleri izlemeye adayacağım sanırım kendimi, size de aynını tavsiye ederim. Zaten kar da geliyormuş yaşasın evde pineklemek!



0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter