Şubat 25, 2013

Oscar Ödülleri Kırmızı Halı


Kargalar daha bokunu yemeden yazdığım kırmızı halı yazımdan hepinize merhaba. Ödüller açısından çok fazla şaşırtan sonucu olmayan, tempolu başlayıp ilerledikçe enerjisi düşen bir tören izledik. Kötü müydü, değildi tabi ama sabah 7ye kadar uyumuyoruz yani azıcık değsin istiyor insan.
Neyse, kırmızı halı fena değildi biraz da olsa bir ilerleme vardı sanki.

İlk olarak, tüm kırmızı halı boyunca beklenen biriyle başlamak istedim,


Eveeeet işte düğün pastaaaaam! En iyi kadın oyuncu ödülünü beklenildiği üzere alan Jennifer Lawrence, pasta giyip gelmeyi tercih etmiş. Pasta esprimi sevmediyseniz, ters huni giymiş de diyebilirim. Bir de canlı izlerken o kumaşı gördüm resmen döşemelik kumaş! Öyle kalın öyle kaba. Gece boyu otoriteler tarafından elbise ayakta alkışlandı, herkes bayıldı ben nefret ettim, kim giyer bunu allah aşkına? Saçı başı, makyajı, kolyesini sırtına takması falan hoşuma gitti ama. Bir de ödülünü almaya giderken düştü bebeğim,kıyamam hiç ona. Elbise Dior Couture.

Beğenmediklerimi hemen yazıp unutarak devam etmek istiyorum,


Salma Hayek'e, bu muhteşem Alexander McQueen elbisenin içine edebildiği için teşekkürü borç bilirim. Kadın kendini ikiye yarsa yine de şık olamayacak benim gözümde. Bu güzelim kadife, işlemeli elbiseye resmen acıdım, çok güzel çünkü yazık olmuş..


Bunu yazının neresine koyayım, koyayım mı ne yapayım diye düşünmekten kafayı yedim. A gerizekalı, besleme kılıklı Anne Hathaway zevksizliğe and mı içtin bu ne hal?! Prada bile yoldan çıkmış senin yüzünden kırmızı halı kıyafeti yerine mutfak önlüğü yapmış yanlışlıkla. Hiç haketmediği halde en iyi yardımcı kadın oyuncu ödülünü aldı diye zaten bir kez daha nefret ettim, bir de bu elbiseyle iyice çileden çıkardı beni.


Jennifer Aniston benim gözümde öyle kıskanç ki bu Valentino elbiseyi, Altın Küre'deki Jennifer Lawrence'dan kıskanıp giydi bence. Ya da buna kakaladılar elbiseyi 'daha önce böyle bir model yapılmadı' falan diye. Kırmızı halıda kırmızı elbise bana mantıksız geliyor diyorum ama bu halılar kırmızı da değildi. Yine de elbise çok boş geldi, kumaş israfı..


"Her kim ki, her yıl Oscar'da kabarık peluş etekli elbise giymezse cezalandırılacaktır!" Bizim görmediğimiz bir yerde böyle bir bildiri var bence, her yıl inatla bu model elbise giyenlerin çoktan tükenmesi gerekirdi yoksa. Güzelim kızsın Amy Adams, bir de böyle prenses olmana hiç gerek yok azıcık daha iddalı kıyafetler seç kendine. Oscar de la Renta elbisesinden hiç elektrik alamadım..


İddialı kıyafet demişken, gecenin en beğendiğim iki elbisesi Naomi Watts'ın Armani Prive elbisesi ve Halle Berry'nin Versace elbisesi. Naomi'nin şıklığı şaşırtmasa da Altın Küre'deki felaketten sonra Halle Berry'i beğenebileceğimi düşünmezdim. Zaten yine tam olmamıştı yani saçı falan korkunçtu ama görmezden geliyorum. İkisi de risk alarak zor kumaşlar ve zor modeller tercih etmişler. İyi de etmişler.


George Clooney'nin aksesuarı Stacy Keibler -nişanlısı demeye dilim varmıyor- modeli çok güzel ama kumaşı çok paçoz bir elbise giymiş. Böyle uzaktan bakınca hoş gözüken Naeem Khan elbisesinin üstünde yüz binlerde pul payet işlemesi var. Ağırlık olmasın diye plastik payet kullanılmıştır, bu kadın da plastik işlemeli elbiseyle Oscar törenine gelecek kadar cahil cühela işte. George aç bebeğim gözünü, sen daha iyilerine layıksın. Ama elbiseye uzaktan bakınca hakikaten harika gözüküyor, söylemezsem ayıp.


Gecenin risk almamaya çalışan buna rağmen başarısız olanları bu 3 bayan arkadaş. Sandra Bullock, Elie Saab giymiş buna rağmen sevmedim. Nicole Kidman salağına artık denecek bir şey yok L'Wren Scott elbisesi ne idüğü belirsiz payet dolu bir elbiseydi, sanırım bu kadından soğudum artık ondan beğenmiyorum ne giyse. Adele, her zamanki Adele. Canlı Skyfall söyledi bebeğim, ödülünü de aldı, ağlamaklı oldu her zamanki gibi. Çok tatlı ama Jenny Peckham elbisesinin hiçbir esprisi yok.


Charlize Theron'u herkes çok beğendi, ben de kötü bulmadım ama Dior Couture elbisesi ve kısa saçlarıyla Altın Küre'deki Anne Hathaway'ın sarışın versiyonu olmamış mı? Baya öyle olmuş yani..
Yardımcı kadın oyuncu adaylarından Sally Field, Valentino elbisesiyle çok hoştu, minnoş bir ablamız zaten şaşırtmadı yani. 
Catherine Zeta Jones, gecede Chicago filmindeki performanslarından birini sergiledi, formundan bir şey kaybetmemiş onu gördük. Resimde pek belli olmasa da Zuhair Murad tasarımı metalik altın sarısı elbisesiyle Oscar heykeline benzemişti :)


Yine hiç risk almayan ama işte dünya güzeli olduğu için de her haliyle beğenmeye hazır olduğum Amanda Seyfried. Elbisesi Alexander McQueen. Kırmızı halıda röportaj yaparken 'oturmam imkansız içimdeki korse yüzünden iç organlarım patlayacak' dedi, Hollywood ünlülerinin bitmeyen dramına dikkat çekti ama yemezler tabi bana ver McQueen elbiseyi tüm gün nefes almamaya da varım.


En iyi kadın oyuncu adaylarından çok sevdiğim Jessica Chastain, saçları ve ten rengiyle uyumlu somon-bakır karışımı bir renkte elbise giymişti. Armani Prive elbiseyi çok beğendim ve özellikle Jessica'ya çok yakıştırdım. Tabi ne giyerse giysin geçen yılki Oscar'da giydiği o harika McQueen'den daha çok sevmem imkansız ama bu da çok başarılıydı.


Reese Witherspoon'un en son oynadığı filmi hatırlayan var mı? Kadın yüz yıllardır oyunculuk yapmıyor, çoluk çocuğa karıştı hala törenlerde demirbaş mübarek. Bir de yine hamile sanırım, karnı şişti baya hani hamile falan değilse baya büyük sıkıntısı var demektir. Elbisesi Louis Vuitton. Etek uçlarını sevmedim, kuyruktan bağımsız o kadar kumaş artmış az kes onu değil mi? Olmamış, olmamış..


 Kristen Stewert, kırmızı halıda o kadar tuhaftı ki. Histerik gibi bacaklarını sallıyor, avuçlarını sıkıyor, suratında 'siktir abi ne bok yiyorum ben' bakışı falan.. Sonra öğrendim ki ayağını kesmiş, koltuk değneğiyle falan yürüyor. Ayakta zor durduğundan triplere girmiş o kadar. Reem Acra elbisesi etek uçlarındaki o tüller olmasa çok güzel olacakmış. Kristen'a yakışmamış zaten ama bu kıza böyle hanım hanımcık elbiseleri zorla giydiriyorlar zaten eminim artık bir şey demiyorum o yüzden.


Gerizekalı kocasının yönettiği Argo filmi en iyi film ödülünü aldıktan sonra hırsımı Jennifer Garner'dan almak istedim ama tuhaf bir şekilde bu elbiseyi sevdim. Artık bu Gucci elbisenin Jennifer'ın üstündeki duruşundan mı, çok sevdiğim bir renk olan mürdüm oluşundan mı bilmiyorum ama arkadaki kuyruk falan sevimli geldi. Bu kızın da karnında şişlik vardı, hamile mi acebağğ? Yine de kocandan nefret ediyorum kadın! En iyi film ödülünü falan da haketmedi!

Son olarak geceden iki resim paylaşmak istiyorum,


 Ben çocuk sevmem, hele 9 yaşında en iyi kadın oyuncu dalında adaylığı olan, Armani elbise giyen, milyonlar kazanan çocukları hiç sevmem. Ama Quvenzhane Wallis prenses tacı, köpek çantasıyla çok tatlıydı. Bu kızın yeri orası değil diye biraz eski kafalı düşündüm ama bana ne tabi. İlerde anoreksik uyuşturucu bağımlısı falan olmasın yeter..


Ve yeryüzündeki en harika çift Helena Bonham Carter&Tim Burton çifti. Yine ikisi de saçı başı dağıtmış, hiç etrafla oralı olmadan eğleniyorlardı. Sürmesini istediğim tek ilişki bu sanırım onun dışında herkes ayrılsın ehehehehe :)


Evet bir kırmızı halının daha sonuna geldikkk.. Taa yazın Cannes başlayana kadar, daha da kırmızı halı yazmam. Yakın zamanda bir çekiliş yaparız diye düşünüyorum, takipte kalııııın!

2 yorum:

  1. elosummm bu zamana kadar okuduğum en eğlenceli kırmızı halı yorumu olmus :) okurken çok eğlendim kıvırdın sen bu işi tebriklerrr :) muckkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim ufak ufak oluyor galiba yapıyorum :)

      Sil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter