Mayıs 27, 2013

Cannes 2013 / 7-8-9


Cannes'da sırf kırmızı halının değil, amfAR galanın da yapıldığı 7., 8., ve 9. günler geldi geçti hatta festival dün itibariyle bitti bile. Cannes'dan yazmam gereken bir 3 gün daha var. Aslında amfAR'ı ayrı yazmak isterdim o da baya hareketliydi ama üşendim valla, o da Cannes festivaline dahil nasıl olsa..




Bana göre bu 3 günün kadını kesinlikle Sharon Stone'du. Muhtemelen anneannem yaşında falandır ama hem Cannes'da hem amfAR'da yıktı geçti hatun. 3 kıyafeti de Roberto Cavalli. Parlament mavi olanına bayıldım! Muhteşem kolyelerine, dekoltesine hayran oldum. Beyaz ve kırmızı elbiseleri iddadan ölüyor yani bu kadından başkası giyse rezalet olurdu, beyaz olanın sırt dekoltesini; kırmızının da kenarları don lastiğiyle dikilmiş bel ve sırt dekoltesini beğenmesem de sırf taş gibi duruşu ve havasından dolayı bu kadın her daim tam puan alır.


Milla Jovovich'in sadece bu Armani elbisesini koydum çünkü en çok bunu beğendim. Her zamanki delici bakışlarıyla bu yıl Cannes'dan aklımda kalacak isimlerden biri kendisi.


Hani ne yazayım ne diyeyim hiç bilmiyorum :) Elbiseye bakıyorum nefret ediyorum, giyen kadına bakıyorum 'bu kadını komple bokla kapla yine de mükemmel' diyorum. Bu 3 gün zaten Cannes'da manken günleriydi, hepsi Fransaya akın etmişler. Irina Shayk'ın normal biri giyse basitlikten öleceği elbisesi Roberto Cavalli.


Yine mükemmel mankenlerle devam ediyorum. Miranda Kerr'den sonra yeryüzündeki en güzel kadın olan Alessandra Ambrosio da Roberto Cavalli giyenlerden. Yine başkası giyse alüminyum folyoya dolanmış derdim herhalde ama kadın yıkılıyor aksini söylemek mümkün değil!


Bir manken olmasa da zerafetiyle hepimizin ağzına sıçabilecek Dito Von Teese kendi adına verilen partide komple dantel bir Dolce&Gabbana elbise giymiş, hediye paketi gibi kendini kurdeleye sarmasını bile sevdim. Saçına, makyajına, takılarına zaten laf söyleyeni döverim! Kırmızı halıda giydiği elbisesi Elie Saab. Biraz halıyla takım gibi olmuş sanki özellikle de ayakkabıları ama kötü mü, kesinlikle değil.




Zero Dark Thiry gibi gerizekalı bir filmde oynamış olmasına rağmen bu kızı çok beğeniyorum o yüzden ona biraz torpil yapıp bolca Jessica Chastain resimi koydum. amfAR galada giydiği bordo elbisesi Yves Saint Laurent (bu markaya inatla Saint Laurent demeyeceğim) Elbisenin göğüs kısmını çok sevdim. Klasik bir göğüs dekoltesindense böyle farklı kesilmiş pencere dekolteleri her zaman tercih ederim.
Mor elbisesi Givenchy. İşlemeden midir nedir ama baya koca popolu gözükmüş. Eteklerini topladığında gözüken mor tayt korse sanırım ama komik gözükmekten başka işe yaramamış. Sırtı da pörtlemiş falan sevmedim yani.
Krem rengi elbisesi Versace. Sırtındaki pelerinimsi şey dışında pek esprisi yok ama Bvlgari takıları harika! Bir de tüm etkinliklerde saçlarına bayıldım. Rengi, doğal duruşu falan süper!


Good girl Nicole :) bak isteyince nasıl şık olabiliyorsun çok zor değilmiş değil mi? Ang Lee'yi de almış yanına kocasından çok daha iyi olmuş. Elbisesi Valentino Couture


Heidi Klum'un Versace elbisesini sevebilirdim ama o yırtmaç bok etmiş her şeyi. Dümdüz etek olsa üst kısmı çok iyi ama illa dekolte olacak diye mahvolmuş elbise. Küpeleri, saçı güzel onlara laf yok.


amfAR'da Anna Del Russo'nun Balenciaga kıyafetini çok sevdim. Öyle bir eteği ben giymem tabi ama bu kadın bir şekilde her parçayı kendine oldurabiliyor. Onu o yapan da bu özelliği zaten. Ama o diz kapakları.. Ah o diz kapakları.. Çirkin duruyor işte ya görmüyor mu kimse bunu? Anladık sen mükemmel kadınsın, stil ikonusun ama yaşlısın yani göbeğin, diz kapakların buruşuk ve bunu gözümüze sokmasan da olur.
Goldie Hawn'u oldum olası severim. Sapsarı elbisesini de çok sevdim. Efil efil tam yaz elbisesi ve çok tatlı gözüküyor. Elbisenin markasını bulamadım maalesef.


Evet gelelim ennnn kötülere. Stacy Keibler'a George Clooney'nin aksesuarı falan dedim ama artık her yere yalnız da katılıyor baya bu piyasanın insanı oldu. Fiyonk olayını benim kadar çok seven birini bile soğutan elbisesi Zac Posen. İğğğğğrençç!

Olivia Palermo evladım ben seni burada yazmadım mı? Senin stil ikonluğunu kabul etmedim mi? Bu ne hal! Roberto Cavalli elbisesi tam bir Cavalli yani ilk görüşte anlamak mümkün ama bunu giymek şart mıydı? Bu model 90larda kalmadı mı? Berrrrbatt!

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter