Kasım 05, 2013

Gelin Olmus Gidiyorsun

*Yazıyı okumadan önce sizi şöyle alalım :)



Çok kararsız kaldım bu yazıyı yazıp yazmamak için. Evlilik gelinlik meraklısı gibi mi olurum diye :) ki hiç alakam yoktur. Hayatında sadece 3 defa düğüne katılmış biri olarak bu konularda ahkam kesmek haddim olmasa da bu 3 gelinlikten bahsetmek istedim. Bir arkadaşım evlense ya da ben kendim evlenecek(!) olsam düşündüğüm gelinlik kesinlikle bu üçünden biri olurdu. Gelinlik de değil aslında elbise. Öyle kabarık kabarık taşlı tüllü gelinliklerden de gelinlerden de nefret ederim zaten.

Her biri en az 8782 defa evlenmiş olan Kate Moss, Hande Ataizi ve Nur Fettahoğlu'nun sonunda doğru gelinliğe ulaşma hikayeleri göz yaşartıcı. Zaten öyle 1 defa olmaz 3-5 defa evleneceksin çeşit model gelinlik giyeceksin sşdafg :)


Taze gelin Nur ile başlıyorum o zaman,

*bazı resimlerin kaliteleri korkunç halde. tamamiyle gelin ve damatlarımızın tuttuğu fotoğrafçılardan kaynaklanıyor adam gibi net resimler bulmam zor oldu.




Nur Fettahoğlu zaten çok güzel bir kadın bir de böyle sade bir gelin olunca tadından yenmemiş yani. Saçındaki aksesuarı, lülük saçlarını da çok sevdim. Göğüs ve belinde dantel işlemeleri olan elbise/gelinlik Tuvana Büyükçınar tasarımı. Keşke Nur için söylediklerimi kocası için de söyleyebilseydim ama üzgünüm ay Allah günah yazmasın ama ne çikin adam. Neyse sustum benim de başıma falan gelir büyük konuşmayayım.

Diğer gelinimiz, çamura bulansa da güzelliği bozulmayacak Kate Moss ve müthiş Galliano tasarımı gelinliği.




Şu gelinliğin, duvağın güzelliğine asaletine bakar mısınız? Ağlamamak elde değil. Yataktan kalktığı saçı, sıfır makyajıyla bir kadın böyle mi güzel bir gelin olur sorarım size. 2011 yılında Jamie Hince ile evlenen Kate'in gelinliğini 10 yıl sonra da beğeneceğime eminim.

Son gelinimiz yukarda gördüğünüz düğünün, gelinin ve damadın Türkiye versiyonu.



Bizim ünlülerin bu yabancılara özenme hali inanılmaz ezik bir hareket olsa da Hande Ataizi ve kocası Benjamin Harvey kötü bir taklit olmamışlar en azından. Araklamanın hakkını vermişler yani haklarını yiyemem. Claire Pettibone tasarımı gelinlik, Chanel taç ve Hakan Yıldırım duvağıyla Hande Ataizi çok güzel gözüküyor.

Benim favorim tabi ki Kate Moss. Siz en çok hangisini bğendiniz? Yoksa böyle sade, iddiasız gelinlikler size göre değil mi?

*Çekilişe hala katılmadıysanız buraya tık tık

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter