Mart 19, 2014

Selam!

İnanılmaz boktan geçen günlerin birinden merhaba.. Günlerdir burayı açıyorum, kapatıyorum bir şeyler söylemek istiyorum ama hiiiç de artık kendimi yırtasım yok. 2014 benim için ne kadar güzel bir başlangıç olduysa memleket için o kadar lanet bir süreç oldu.

Sizde durum ne bilmiyorum ama siyasetten, tape kovalamaktan falan ben kafayı yedim normal hayatıma da dönemiyorum. Boykot yüzünden dışarda hiçbir yerden bir şey yiyemediğimden, kendimi mutfağa verdim. 
Neyse böyle günlerden birinde 1 yıl önce keşfettiğim ve her izlediğimde güldüğüm videolar geldi aklıma. İngiliz 2 adamın bir konsept üstünden çektikleri videolar inanılmaz komik. Eve eşi dostu toplayıp izletebileceğiniz türden :)






Ben en sevdiğim 2 tanesini koydum, diğerlerine de videolar sizi yönlendiriyor zaten. Ya kişisel sıkıntılarınızdan işten güçten ya da benim gibi memleketin derdinden kafanız doluysa eğer biraz olsun iyi gelir diye umuyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter