Eylül 21, 2014

Burberry Prorsum/Yün Panço


Moda haftaları hakkında ne düşünürsünüz bilmem ama neredeyse tüm modaevlerinin 2015 koleksiyonlarının harika olmasının mutlulukla bir ilgisi olmalı. Ben sevdiğim birkaç tasarımcıyı takip etmek dışında öyle "ay Milan feşınviik'te neler olmuş, of London feşınviik'te bilmem kimin defilesini izlemeliyim" triplerine pek giremem, bakmaktan izlemekten sıkılırım :) Ama dediğim gibi son birkaç haftadır moda dergisi editörü gibiyim öyle beğendim koleksiyonları.
Böyle lönkk diye içime oturan benim de olsun noooluur diye ağladığım parça ise Burberry Prorsum'un isme özel hazırlanmış battaniyemsi pançoları. Defilede giyen her mankenin isimlerinin baş harflari işlenmiş, yetmemiş bütün stil ikonlarına da tek tek hazırlanmış bu pançolardan.


Cara Delevingne


Juliana Schurig


Olivia Palermo


Rosie Huntington Whiteley


Sarah Jessica Parker


Suki Waterhouse


Şimdi şööyle baştan bir daha baktım allahsız battaniye yaa çok güzel! Giyen kadınlar da güzel olunca şölene dönmüş ortalık. Hayır kadınların isimlerinin baş harfleri bile havalı, bana yapsalar bundan, ilk ismimle birlikte "LEY" yazmaları lazım kezbanlığa bakar mısınız??? Neyse zaten paşminadan öteye gidemediğimden kendimi üzmeme gerek yok.
Tasarımda kullanılan renkler öyle uyumlu, öyle doğru ki her renk ve her tarz kıyafetle güzel durmuş. Bu kadar kullanışlı bir parçayı tabi ki başta Zara olmak üzere tüm hazır giyim markaları kopyalayacaktır. Ben muhtemelen "amaan orjinalini alamıyorsam taklidini asla almam" triplerine gireceğimden bu tarz bir parçaya asla sahip olamayacağım ama siz almak isterseniz kış boyu elinize yapışır. He orjinalini isterseniz buradan 1400 dolarcığa alabilirsiniz.

Moda haftaları içinde beğendiğim her parçayı tek tek yazmak isterdim ama inanın beynim yandı artık. Allah bize defilelerde front rowlarda oturmayı, "hımm bu tasarımdan istiyorum otel odama yollasınlar" şımarıklığı yapmayı nasip etsin inşallah. Amin.



0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter