Ekim 12, 2014

Stili Sevilesi Kadınlar / Suki Waterhouse


Günlerdir düşünüyorum kimin stilini sevsem acaba diye, cevap tabi ki Suki Waterhouse! Cara Delevingne'in kankası, Bradley Cooper'ın sevgilisi, oyuncu ve manken kızımız Suki giyimi kuşamı, duruşu, saçıyla falan bir süredir dikkatimi çekiyordu. Giydikleri, sevgilisi, kankaları, kendi her şeyi güzel bu kızımızın.


Sevgili Suki, görüntüsüyle daha çok dikatimi çekmişti diyebilirim. Siyah kaş-sarı saç uyumunu yakalayabilen ender kadınlardan. Yüzü falan da bir değişik birine benzeteceğim ama kime bilmiyorum..


Hakkında verebileceğim tek dedikodu Bradley Cooper ile baya sevişgen bir çift oldukları. Buraya koymadım ama internette falan sürekli parklarda, ödül törenlerinde birbirlerini yerken resimleri mevcut. Evladım gidin evinizde sevişin ya milyon dolarlık villaları sırf kokoyin içmek için mi alıyonuz??!




Gördüğünüz gibi falsosuz şık! İlk resimdeki pembe takımlar, ikinci resimdeki mavi elbise ve diz altı etek, son resimdeki o mavi ceket ve içindeki büstiyer kesinlikkkkle en azından denenmesi, alınması, giyilmesi gereken parçalar. Suki Waterhouse için "modaya yön veriyor, o bir şey deniyor ve yaptığı şey moda olup alıp yürüyor" falan diyemeyiz belki ama o anda moda olan ne varsa en uygun kombini Suki'de görebiliriz.




Şapkalar, bereler, elbise üstü deri ceket, yüksel bel parçalar vs. hepsi bu kızın dolabında mevcut. Ve en alakasız renkleri ve parçaları kombinlese de kendine yakıştırmış. Maşallah minyon gözükse de at gibi, kadın dediğin böyle olur zaten!


Suki'nin bana verdiği en büyük mesaj "dış giyime özen göster!"
Ben 2 sezonda bir olmak üzere 1 siyah, 1 kahve manto alıp idare ederken bu kızın bu konudaki tarzı tokat gibi çarptı yüzüme. İçine çok sade şekilde gömlek-kot bile giymiş olsa üstüne giydiği şeyle hop stil ikonu oluveriyor. Bu kış ben de renk renk desen desen mantolar, ceketler alacağım, kendime söz!


En sevdiğim görüntüsüyle yazıyı bitiriyorum. Nerede giymiş bu elbiseyi bilmiyorum ama haaarika! Elbisenin rengine, muhteşem göğüs dekoltesine, etek kısmındaki penslere falan aklımı yitirdim. O saçma etek boyunu bile kabullendim öyle bir sevmek yani.

Genel olarak Suki Waterhouse öyle çok absürt, marjinal takılmayan biri, sen ben gibi bir tarza sahip. Yeni jenerasyon stil ikonlarının böyle olması günümüz kezbanlarının işine yaramalı bence. Çok fazla bir çabaya girmeden şık olunabileceğini öğretiyor çünkü bize bu kadınlar.
Bradley Cooper'la da aşırı yakıştırdım onları inşallah çok mutlu olurlar cnm yhaa :) 


2 yorum:

  1. kadının tarzı ciddi tarzmış :D çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. bazı resimlerde scarlett johanson'un gençliğine benziyor sana da onu hatırlatmış olabilir.. sanırım sevgili kotenjanından meşhur olanlardan bu da :-))

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter