Ekim 23, 2014

Film Önerisi / Gone Girl


Bir film izledim hayatım değişti diyemem ama bir film izledim resmen psikolojim bozuldu.
Gone Girl, Oscar ödülleri de yaklaşırken patır patır vizyona giren Oscarlık filmlerin ilklerinden. Başrollerde Ben Affleck ve Rosamund Pike var, Ben Affleck'i oyunculuğuyla biraz zayıf bulsam da Rosamund Pike bildiğin döktürmüş. Yönetmen koltuğunda ise hepimizi beyninden vurmaya and içmiş, Benjamin Button, Fight Club filmlerinin yönetmeni Davin Fincher var.
Hikayesi şöyle, Nick ve Amy Dunne tatlış, mutlu mesut bir çiftimiz. 5. evlilik yıldönümlerinde Amy birden ortadan kaybolur, bu kaybolma hikayesi büyür neredeyse tüm Amerika'nın meselesi haline gelir ve bir şekilde Nick her şeyden sorumlu kötü koca konumuna geçer.



Gone Girl, bence çok başarılı bir psikolojik gerilim filmi. Filmin ilk ve ikinci yarısı arasında baya bir fark var, "sizi acaip ters köşe yapıyor" gibi iddialı bir şey diyemem ama fazlasıyla şaşırttığı kesin. Ben salondan çıktığımda mal gibi olmuştum sebepsiz yere mesela. Şimdi ne desem spoiler olacak o yüzden detaylıca konuyu da anlatamıyorum ama bir film var, tarz ve gidişat olarak ona çok benziyor Gone Girl. Filmin ismini söylemeyeyim ama izlerseniz eğer sizin de aklınıza geleceğine eminim, bana yazın söyleyin hatta :)

Başta Oscarlık film dedim henüz bu konuda bir istihbarat tabi ki yok ama kitaptan uyarlandığı için uyarlama senaryo, kadın oyuncu gibi dallarda adaylığı hak ediyor bence.

Filmin tatlı sürprizi ise How I Met Your Mother'dan Neil Pattrick Harris. En ciddi sahnelerde bile "Legen..daryy!" diye bağırmasını beklediğimden habire bir gülme gelip durdu onu gördükçe :)

Film, hala vizyonda ve salonda izlenmeyi hakeden bir film. İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler!


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter