Ekim 29, 2014

Spor Ayakkabı Aşkına!


Yazıya 'spor aşkına' diye bir başlık atmayı düşündüm ama vazgeçtim çünkü konumuzun sporla hiiiç alakası yok. Konu tamamen ayakkabılar! Muhtemelen hepinizin dolabında en az 1 çift neon renkli, desenli spor ayakkabı vardır. Hani ismi spor ayakkabıdır ama sporda kıyıp da giyemezsiniz :) Hala tereddütü olan, "ay ben mini elbiseyle airmax mi giyeceğim yani" diyen, "giyerim de düzgün bir tane bulamadım ki" diyen için bu yazı dev hizmetim olsun, buyrun.

Ben spor ayakkabı kariyeri Converse ile sınırlı olan biri olarak daha önce bu moda akımını neden akıl etmemişiz diyorum. Hem rahat hem şık hem de artık neredeyse her ortamda kabul gören Nike, Adidas, Asics, Skechers marka ayakkabılarla tek tek aşk yaşıyorum. Dolabımda onlarca çift olmamasının tek sebebi at gibi pahalı olmaları. Ha değmezler mi tabi ki değerler ama gel gelelim ben o kadar zengin değilim. Yani zenginim de o kadar değilim agdsads :)  


Bu işin asıl çıkış noktası tabi ki Nike- Airmax'ler. Aslında yıllardır var olan bir model ama son 2 yılda çılgın bir patlama yaptı. Ondan öncesinde Converse, Tiger, Isabel Marant modellerle günlük hayatta da spor ayakkabı giymeye başlanmıştı belki ama Airmax sayesinde duşa bile bu ayakkabılarla gireceğiz neredeyse.-Görsellerdeki modeller Türkiye'de satışta yok diye biliyorum, bizim mağazalara anca düz, sıkıcı renkler geliyor-


Airmax'ler çok hoş çok tatlı ama mesela benim gibi çırpı bacaklar için uygun değil gibi inanılmaz kaba duruyor. Benim favorim üstteki Nike- Roshe Run modeli. Henüz yeni keşfettim kendilerini istediğim deseni bulduğumda da almayı planlıyorum çok şirinler ^_^


Tarz olarak Asics markasını pek beğenmiyorum, zamanında Tiger bile giymek istememiştim. Nitekim Asics-Gel koleksiyonuna da pek ısınamadım. O kadar rengarenk olmalarına rağmen ayakkabılar soğuk geldi bana ama inanılmaz bir talep gördü. Muhtemelen çok da rahat ayakkabılar.


Nike, Asics falan evet çok başarılılar ama benim favori markam kesinlikle Skechers! Modelleri öyle güzel öyle hafif ve rahat ki denemeyen bilemez. Bulabildiğim görseller bunlardı, resimdeki tüm modellerin gerçeğini de gördüm renkleri falan çok daha güzel. Benim bildiğim kadarıyla Boyner'lerde satılıyor bir de Özdilek avm'de kendi mağazası var.

Peki bu ayakkabıları neyle giyeceğiz, nasıl kombinleyeceğiz diye soracak olursanız cevap: HER ŞEYLE! Aklınıza gelebilen her kıyafetle bu spor ayakkabıları giyebilirsiniz. Ben bu yaz Alaçatı'da payetli elbisenin altına airmax giyen kızı gördükten sonra anladım ki bu işin bir sınırı yok. Gözümüz de alıştı zaten beni rahatsız etmiyor mesela.




Gördüğünüz gibi tayt, pantolon, etek, manto, deri ceket, taşlı küpe, portföy vs. heeeeer şeyin altına giyilmişler ve hepsiyle de uyumlular. Keşke biz beyaz yakalılar da işten sonra araba kullanırken değil de, iş yerinde falan da giyebilsek de tam olsa :)

Sözün özü, hala bir çift sporda giymeye kıyılmayan spor ayakkabınız yoksa çok şey kaçırıyorsunuz demektir. En acilinden bir tane edinin hem şık hem rahat olmak neymiş öğrenin. Bana da sonra teşekkür edersiniz..


Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter