Nisan 15, 2014

Empire vs. Partition


Yüzyıllar önce şu yazımda çok sevdiğim bir şarkı olan Thrift Shop'un klibinin kostümlerini incelemiştim. Aslında onu bir yazı dizisine dönüştürmek planım vardı ama fırsatım olmadı. Belki de beni o kadar etkileyen kostümlerin olduğu klipler olmadı bilemiyorum. Bu aralar bomba albümüyle Beyonce ve yeni albüm haberiyle Shakira baya gündemdeler. İkisi de arka arkaya klipler yollayıp duruyorlar. Ben de ikisinin son iki klip şarkılarından ziyade kliplerde giyilen kıyafetlerin güzelliğine vurulmuş durumdayım. 
Önce Shakira'nın Empire klibiyle başlıyorum,



Shakira yıllarıdır süregelen buzdan kadın imajını bu kliple iyice yıktı bence tam bir piremses oldu hatta. Pudra rengi straplez, tül etekli elbisesi çok şirin. Saç rengine hayranım zaten Shakira'nın kesinlikle onun için -hatta benim için- doğru renk budur! Klibin yemyeşil bir alanda çekilen bölümünde Shakira pofur pofur etekli bir gelinlik giymiş. Haklı tabi biricik sevgilişkosu Pique çocuk yapmalarına rağmen hala evlenmedi bu kızcağızla onun da içinde ukte kalmıştır. Ama böyle bir mesaj vermiş olması baya takdir edilesi :)


Sonrasında simsiyah bir mayo-elbise karışımı bir kıyafetle görüyoruz Shakira'yı. Hala taş gibiyim der gibi fit vücudunu gözümüze sokuyor haklı olarak. Malum bodur tavuk her daim piliç :) Bu gelinliklerin, elbisenin tasarımcıları kim bilmiyorum instagram sayfasına baktım ama kimseye bu güzel kıyafetlerden dolayı teşekkür falan etmemiş bizim odun Shakira. Sanırım benim için en önemli faktör saç oldu bu klipte. Minnoş bir taç taktığı topuz hali, iri dalgalı uzun hali, rengi vs. bayıldım tek kelimeyle!

Şimdi hazırsanız eğer Beyonce'nin Partition klibine geçiyorum ama gerçekten hazırsanız :)



Queen B., deyim yerindeyse ne var ne yok ortaya koymuş bu klipte. Haksız da sayılmaz tabi klip boyunca Jay Z'ye hallenmesini izlemek beni birazcık kıskançlık krizine sokmuş olabilir. Partition'da pek çok mekan ve kostüm var, Beyonce her birinde farklı bir kadın olmuş. İlk resimde gördüğünüz o taşlı kıyafete, tuhaf saç aksesuarına falan bittim ben! Sadece 1 dakikalık görüntü için bunca zahmete giriyorlar bana yollasınlar bu kıyafetleri 1 dk bile üstümden çıkarırsam adım Elif değil!



Hemen üstte gördüğünüz mayo-pelerin takım aşık olunası. Resimde pek belli değil ama o mayomsu şey kadife ve ben kadifeye asla karşı koyamaaam <3


Tabi ki en iyisini sona sakladım. Jay Z'nin arabasının önünü kestiği hali karşısında dudağım uçukladı. Ben sevgilimin arabasının önüne bu kılıkla atlasam "lan manyak mısın başına bir iş gelecek bin çabuk şu arabaya" diye dayak yerim herhalde ajshdajd yok yok o kadar hödük adamla benim ne işim olur :) Ama şu bir gerçek ki 40 fırın ekmek yesek, Shakira olsak, Rihanna olsak yine de bir Beyonce olamayız. Kız bak bu kadar övdüm seni yolla şu jartiyer takımını bana ^_^



Tabi ki sadece resimlerle olmaz o kadar anlattım yani izleyin diye 2 klibi de ekliyorum. Hangisi daha iyi derseniz benim oyum Beyonce'den yana. Ama Shakira'nın da hakkını yemek istemem. Birinin muhteşem kocasına yavşadığı, diğerinin sevgilisine aşkını ilan ettiği 2 şarkıyı pek sevmesem de kliplere bayıldım. Bir de bonus olarak Lady Gaga'nın son videosu G.U.Y. an Artpop Film'i de muttttlaka izleyin!

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter