Mayıs 17, 2015

Cannes Film Festivali 1-2-3 / 2015


Daha Met Gala'yı atlatamamışken hop diye Cannes geliverdi.. Daha elit ve zarif bulduğum bir etkinlik Cannes, Amerikan yapımı törenler gibi boku çıkarılmaya pek müsait olmadığı ve sanata daha çok ağırlık veren bir etkinlik olduğu için böyle düşünüyorum sanırım..
Nitekim geride kalan 3 günlük Cannes kırmızı halı stillerine bakınca da son derece şık tercihler olmuş. Gün sırasına göre parça parça hazırladığım için yazıyı aynı kişiyi tekrar ve tekrar görebilirsiniz.

Başlıyorum o zaman,

Natalie Portman


Hem kırmızı halıda hem sinemada görmeyi çok özlediğim Natalie Portman ile başlamak istiyorum. Uzuuun zamandır ortalarda gözükmeyen Natalie ne giymiş olursa olsun onu çok beğenecektim zaten.. Maalesef ki kırmızı halı ile bir bütün gibi gözüktüğü Dior elbisesini çok sade buldum. Ama abartısız hoşluğu, güzelliği inkar edilemez. Hem kendisini buralarda gördüğüme sevindiğim hem de törene aşırı saygı duyduğum için çok kötü eleştirmeyeceğim onu. Yazıyı küfürsüz hakaretsiz bitirmeyi planlıyorum bu sefer.

Naomi Watts


Cannes film festivalinin 1. gününün bir diğer akılda kalanı Naomi Watts oldu bence. Klasik çizgilerde kül rengi bir Elie Saab tercih etmiş. Artık bu tarzın Elie Saab olduğunu anlamak için moda uzmanı olmaya gerek yok :) Ben elbiseyi Naomi'ye yakıştırdım ama bu kadar tüylü bir şeyi giymem kesinlikle. Ama her şeyden çok Naomi Watts'ın elbisesi ve oğullarıyla çektirdiği fotoğrafa bayıldım! E o Naomi Watts, çocukları için saçını değil abiyesini süpürge edecek, haklı :)

Lupita Nyong'o


Kırmızı halıda Lupita varsa ondan rol çalmak biraz zor oluyor. Bahar gibi çiçekli yeşil Gucci elbisesi ve her zaman tercih ettiği saç aksesuarlarıyla Lupita Nyong'o'yu beğendim. Fotoğrafçılara karşı uçuş uçuş elbisesiyle dönüp durmuş. Geçen yılki Oscar Ödül töreninde giydiği harika mavi elbiseli halini hatırlattı bu bana.

Julianne Moore


2014 kesinlikle Julianne Moore'un yılıydı, 2015 de şimdilik öyle gidiyor. Yani yıllardır sektörde olan bu kadına ne oldu da son 2 senedir hem sinemanın hem kırmızı halının bu derece iddialı ismi oldu? Gerçi şimdi haksızlık da etmeyeyim eski zamanlardan son derece başarılı filmleri var. Yaşına, tarzına çok yakıştırdım Armani Prive elbisesini. Cannes'da genel olarak siyah, gri, beyaz gibi risksiz ve net renkler halimdi ilk 3 günde. Oscar, Met Gala ya da Altın Küredekiler gibi capcanlı renkler, ayna gibi metalik tonlar pek yoktu.

Sienna Miller


Geçtiğimiz yılki Met Gala'da Kim Kardashian'ın giydiği Lanvin elbiseye renk ve tarz olarak benzeyen başka bir Lanvin tercih eden Siena Miller'ı çok sade ve özensiz buldum açıkçası. Yorum yapma isteği bile uyandırmadı bende bu hali.. Baktım ve geçtim fazlasıyla sıkıcı..

Miranda Kerr


Şimdi de bu yılki Cannes film festivalini işgal eden mankenlerle devam etmek istiyorum. Magnum'un etkinliği sebebi ile pembiş bir Emanuel Ungaro ile törene katılan Miranda "kocayı boşadım, çocuğumu da yaptım, hala da muhteşemim şu köşede ağlayabilirsiniz" diyor resmen. Ona kötü dersem zaten çarpılırım, elbisesine ayrıca bayıldım! Hem pembe, hem uçuş uçuş, hem harika bir göğüs dekoltesi var. Bir elbise olsam bu mu olurdum acaba? :)

Karlie Kloss & Doutzen Kroes



-"Aah tatlım hadi bizim işimizle hiç alakası olmayan bir etkinliğe tanrıça gibi gidelim ve herkesin ağzına sıçalım, ne dersin?" demişti Karlie, Doutzen'a. Bu görüntülerin başka açıklaması olamazdı..
Şaka bir yana iyi model olmak çuval bile giyse herkesi geride bırakmak demek bence. İlk gün galası yapılan MadMax filminde rol alan Rosie Huntington-Whiteley'nin katılmasını beklerken, onun yerine vekaleten katılmış bence Doutzen Kroes ve Karlie Kloss. İkisi de beyaz tonlarında Versace tercih etmişler. Doutzen'ın elbisesine bayıldım ama Karlie'ninkini beğenmedim. Gün boyu her yerde herkes onun kıyafetinden bahsetti ama ne olduğu belirsiz anlamsız bir kıyafet yani tulum mu elbise mi şort mu ne bu ha ne bu?!

Julianne Moore


İlk günkü koyu ve risksiz renklerin aksine 2. gün daha canlı renklerin tercih edildiği bir gün olmuş.. Julianne Moore'un bu Givenchy elbisesi şu ana kadarki kıyafetlerin en iyilerinden kabul ediliyor. Şarap rengi kadife ve deri birleşimi elbisesi gerçekten de baya iyi. Yine yaşına, saç ve ten rengine yakışan tercihler yapmış. Son zamanlarda ona stil danışmanlığı yapan her kimse çok başarılı bir iş yaptığı kesin. Julianne da nasıl spor yapıyorsa maşallah Carlos gibi bacak yapmış.

Naomi Watts


Canım hayırdır sen cenazeye gidecektin galiba yanlışlıkla Cannes'a gelmişsin? İlk gün giydiğin soluk, kül rengi elbiseye oğullarının hatrına ses etmedik de bu sarışınlığa, bu pırlanta kolyeye, bu nostaljik harika saçlara bu Ralph Lauren siyahlar siyahı depresif elbise mi uygun yani? Olmadıııııııı.

Charlize Theron


Ohh bak cıvıl cıvıl susam sokağının minik kuşu gibi Charlize Theron. Valla bu kırmızı halı geçitleri bana zorla sarı rengi sevdirdi. 40 yaşında hala sülün gibi olan Charlize'in Dior Couture elbiseni çok beğendim. Göğüs kısmındaki bu sivri duran yaka formatını Natalie Portman da tercih etmişti ilk gün. Bana biraz kaba geliyor açıkçası ama yakışmış.

Fan Bingbing


Bu kadını mutlaka Stilini Sevdiğimiz Kadınlar köşesinde yazacağım bir gün. Her zaman çok farklı ve başarılı tercihler yapıyor. Giydiği pek çok elbise için "başkası giyse kötü olur ama o çok iyi taşımış" diyorum. Nitekim bu güllü dallı Marchesa piremses elbisesini başka birinde görsem üzerine kusardım. Fan ise hem elbiseyle hem saç aksesuarları ve müthiş makyajıyla porselen bebek gibi.

Michelle Rodriguez


AY BU NEDİR YAAA BU NEDİR?! Sen yılların Hızlı ve Öfkeli'sinin badass kızı değil misin? Sen lezbiyen olup Cara Delevinge'i de öyle olduğuna inandırıp kızı götürmedin mi aylarca bu payvon şarkıcısı elbisenin seninle ne alakası var yaa allahım tipe bak! Zuhair Murad gerçekten korkunç bir tasarımcı yıllardır aynı varoş tarz bir adım ileri gidemedi, yazık bu kadınları da mahvediyor böyle. Off son yılların en kötü görüntüsü olabilir bu.

Zoe Kravitz


Ooo gelin olmuş gidiyorsun Zoe, babanın haberi var mı? Bembeyaz Valentino elbiseyi çok beğendim, hele göğüs kısmına, yaka kesimine bayıldım. Bu güzelim elbisenin Zoe'nin korkunç makyajı ve demode saçları ile kombinlenip harcanmış olmasına ise üzüldüm. Seni hiç sevmedim Zoe, babanı da pek sevmezdim. Otur sıfır!

Emma Stone


Ouyy benim tatlım yaa yine ne şeker olmuş. 2015'in en merak ettiğim filmlerinden Woody Allen'ın son yapımı Irrational Man filminde Quackin Phoenix ile başrolde olan Emma, aynı filmin galası için Woody Allen ile kırmızı halıdaydı. O da tıpkı Zoe gibi gelinliğimsi bir Dior tercih etmiş. Kuğu gibi olmuş maşallah :) Bu sezon gelinliği andıran beyaz elbiseler revaçta sanırım sürekli bunun örneklerini görüyoruz.

Rachel Weisz


The Lobster filminin photocall etkinliği için sade bir tulum seçmiş Rachel Weisz. Aslında Mumya filminden sonra benim için selebriti değerini kaybetti kendisi ama bu güzel Narciso Rodriguez tulumdan bahsetmesem olmazdı. 45 yaşındaki Rachel hala su gibiymiş, her gün bir doz Daniel Craig böyle yapıyor demek biz bilmeyiz tabi..

Michelle Rodriguez


Hımm birileri nasihatlarımı dinlemiş.. Sırf Cannes film festivali diye hanım hanımcık olayım demiş, bunu da elime yüzüme bulaştırmadan ancak Elie Saab'la başarırım demiş adım gibi eminim. Neyse Zuhair Murad'dan Elie Saab'a geçemeyen de var. Michelle de fena gözükmüyor bu siyah elbiseyle. Elini nereye koyacağını öğrenip o ağzını da topladı mı tamamdır..

Lea Seydoux



Off siz Fransız kadınları hep mi hoş olmak zorundasınız yaa?! Geçen yıl yazdığım Cannes Kırmızı Halı yazısından hatırlar mısınız bilmem mavi Prada takımıyla gönüllerin pirensesi olmuştu Lea. Bu yıl da görüyoruz ki mavi tonları bu kızın renkleri. Chopard etkinliğinde giydiği muhteşem göğüs dekolteli elbisesi Elie Saab. Kırmızı halıda 2 parçalı bir Miu Miu giymiş. İkisini de çok sevdim, donuk bakışları, cool hali tam bir Fransız yaa Cannes'ın demirbaşlarından biri bu kız benim için.

Cheryl Cole


Eveet Cannes film festivalinin ilk 3 gününün kırmızı halı yazısını Cheryl Cole'un Ralph and Russo elbisesiyle bitiriyorum. Önden ayrı arkadan ayrı güzel bir elbise bu. Biraz orta yaş kadını kıyafeti gibi ama Cheryl'e de çok yakışmış. Onun da bacakları Julianne Moore gibi maşallah :) İnsanın eski de olsa kocası futbolcu olunca böyle bacak şart tabi.

Cannes'da ilk 3 günün kazananı Emma Stone, Charlize Theron ve Cheryl Cole oldu gibi gözüküyor otoritelere göre. Halının en çok tercih edilen isimleri Elie Saab ve Dior'du. 4-5 ve 6. günlerinin kırmızı halı yazıları için takipte kalın bool bol uzun yazı sizi bekler..


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter