Mayıs 07, 2014

Met Ball 2014


Ay ben bittim! Sabahtan beri yazıyorum yazıyorum bitmiyoooorr. Hollywood'da kim var kim yok hepsi Metropolitan Museum of Art'a akın etmişler! Aslında bir yardım etkinliği olan Met Gala'nın her yıl belli bir konsepti oluyor, konuklar o konsepte göre giyinip geliyorlar. Bu yılın teması Beyond Fashion: Charles James idi. Charles James, bilinen ilk Amerikan couture modacılarından. Şimdi konsept "beyond fashion" olunca hani böyle normalde giyilmeyecek şaşaalı iddialı kumaşlar, modeller ve gerçek couture kostümler geliyor benim aklıma. Bu sebepten bazı elbiseleri çooooook beğensem de konsepte uygun bulmadım ya da bazı elbiseler kötüydü ama konsepte uymuştu. Bu sebepten baya kafayı siktim saatlerdir o yüzden SADECE RESİMLERE BAKIP geçen olursa döverim :) Hadi başlayalım,

Rihanna


Önce gece boyu instagramın anasını ağlatan Stella McCartney sponsorluğunda kadınlarla başlıyorum. Rihanna'nın beyaz, iki parçadan oluşan kıyafetini özellikle büstiyerini çok beğendim! Ama gecenin temasını pek iplememiş Riri içinden geldği gibi giyinmiş.

Cara Delevingne


Biriciğim Cara da Stella McCartney giyenlerden. Bu kız hep böyle maskülen şeyler giyiyor ve ben her seferinde biraz daha hayran oluyorum bu kıza ama o da beyond fashion felsefesine bek takılmamış gibi.

Reese Witherspoon


Biliyorsunuz bu kadının uzun süredir Hollywood sektörü için hiiiçbir şey yapmadan hala kırmızı halılarda ne aradığını çözemedim. O da Stella McCartney giyenlerden, böyle kusursuz değil de daha dağınık karışık tarzlar görmeyi beklediğimden aslında şık olmuş olsa da oyumu konsept açısından olumsuz kullanıyorum.


Kate Bosworth


Kate, benden bile zayıf resmen! Elbisesinin içinden belli olan kemikleri çok rahatsız edici geldi :/ Ama Stella McCartney elbisesinin formu çok güzel.
Adriana Lima


Oo beybi kocandan boşanınca bir çirkinlik gelmiş sanki sana. Pırasa saçlarını hiç sevmedim, bok rengi Zeynavari Givenchy elbisesi de çirkin bence, otur kızım sıfır!

Alexa Chung


Alexa Chung'ı çok severim ben. Çok zarif dokunsan kırılacakmış gibi bir hoşluğu var-dı. Ama bu Nina Ricci elbise nedir allah aşkına yaa 1999 üniversite mezuniyetine giden kız gibi...

Blake Lively


Blake Lively, muhteşem bir Gucci elbise giymiş kendisi maşallah at gibi kesinlikle ideal kadın vücudu bu bence. Her türlü ihtişamı kocaman takıları kaldırabilir. Ama Blake biraz daha sade olmuş bence. Yine de güzel, beğenmedim dersem ayıp olur.

Beyonce


Beyonce bence beyond fashion değil, beyond everything! Biraz geçen yılki Met Ball'a katılan Cara Delevingne ve Sienna Miller karışımı gibi olmuş. Başına taktığı tülümsü aksesuarı da Jennifer Lawrence kullanmıştı geçen yıl. Ama tüm bunlara rağmen bir de yanında Jay Z varken kötü gözükmesi imkansızzz! Kıyafeti Givenchy.


Charlize Theron


Charlize Theron'un kötü gözükmesi biraz zor bilindiği üzere. Siyah beyaz sade bir elbisenin üstüne maskülen bir ceketle gelir bizi kendine hayran bırakır. Sean Penn'le de baya tuhaf bir çift oldular yadırgıyorum hala :) Dior kıyafetinin yanı sıra saçını da çok beğendim.


Claire Danes


Oscar De La Renta bence gecenin temasına en uygun tasarımcıydı, pek çok isim de onun prensesvari elbiselerini tercih etmişti. Claire Danes'in kıyafetinin ütüsüz etek kısmından ziyade kadife üst kısmına aşık oldum! Mürdüm-bordo gibi harika rengi, kadife oluşu ayy içim kımıl kımıl oldu ashadjkad

Sarah Jessica Parker


Bilen bilir SJP'ı hiiiiç sevmem ama Carrie Bradshaw'ın müridiyimdir. Dün gece kırmızı halıda SJP değil, Carrie vardı sanki. Gerçek bir couture olan elbisesi, muhteşem aksesuarları ve saçıyla geceye en uygun isim oydu bence. Kıyafetinin üzerindeki kocaman imzasından bir Oscar De La Renta tasarımı olduğunu görebilirsiniz.


Dakota Johnson


Saraj Jessica Parker'dan daha çok beğendiğim bir isim Dakota idi. Kendisini tanımayanlar için, Grinin Elli Tonu kitabının film uyarlamasında oynuyor kendisi. Muhteşem ötesi haaaarika elbisesi Jason Wu tasarımı. Geceye de tasarımcısıyla katılmış zaten. Dönüp dönüp kıyafete bakıyorum çok sevdim!!

Dita Von Teese


Bu kadar güzel kıyafetleri arka arkaya yazdıkça içim açılıyor ohh! Kadının hası Dita, klasik bir Zac Posen tasarımıyla beni mest etti. O elbisenin kesimi, Dita Von Teese'in üzerinde duruşu, kadının porselen makyajı harika olmuş. Ben zaten Dita'nın kötü olduğu şık gözükmediği bir zamanı hiç hatırlamıyorum, üşenmezseniz google'dan bakın kadın bakkala giderken bile seksi.


Karlie Kloss


Kankası Taylor Swift'le birlikte Oscar De La Renta giyen Karlie'nin elbisesini de gecenin konseptine çok yakıştırdım. Deri uzun eldivenleriyle biraz tezat bir tarz olmuş, yakışmış.

Taylor Swift


Taylor'ın yeni kısa saçlarını çok beğeniyorum saçını bu boyda kestirip de çirkin olan bir kadın görmedim zaten. O da doğru olanı yapmış Oscar De La Renta giymiş. Elbisenin etek uçlarını sevmedimi ütü basmayı unutmuşlar gibi pot durmuş ama o kadarı da olsun artık..

Emma Stone


Emma Stone'a olan sevgim bir kat daha arttı ^_^ Bu 2 parçalı kıyafetleri çok beğeniyorum büstiyer etek ya da büstiyer pantolon gibi. Emma'nınki, 19 Mayıs gösterisi yapacak olan liseli kız gibi, ama bir yandan da pembiş pembiş çok sevimli. Ama kesinlikle modanın ötesinde couture bir tasarım değil bu Thakoon elbise.

Emmy Rossum

Bu çiçekli Carolina Herrera tasarımı elbiselerden gına geldi. Pazarda 5 liraya satılan çiçekli pantolonlarla bir bu elbise benim gözümde öyle ayağa düştü artık. Sırf Shameless hatrına bir şey demeden geçmeyi isterdim ama kızın inek yalamış saçlarını gördükçe gözlerim kanadı.


Kate Mara


Çok sevdiğim kız kardeşler Rooney ve Kate Mara'nın Kate olanı Valentino tercih etmiş. Elbisenin modeli hoş aslında ama renkleri çok soluk geldi gözüme beğendim mi beğenmedim mi bilemedim açıkçası..


Florence Welch


Güzel sesli kadın Florence için en uygun kırmızı halı buydu bence. Kendisi zaten hep "kostüm" denilebilecek tarzda kıyafetler giyiyor. Bu Valentino kıyafeti onun için sade kalmış neredeyse. Buruşuk gri elbisesinden, özensiz saçından makyajından ziyade üstüne giydiği çiçek motifli cekete hayran oldum. Aferin kızıma, şarkılarını da çok seviyorum senin beğenerek dinliyoruz.

Kate Upton


Ulan Allahsız kadın evini ateşler sarsın inşallah! Adamlar seni görüyor görüyor sonra benim gibi çeyrek porsiyon kadınları beğenmiyor! Hayvan gibi kolyeyi, küpeleri, yüzükleri takmış bir de kafasına çiçek bahçesi yerleştirmiş hala güzel yaa offf!! Dolce&Gabbana elbiseni sevmedim ama sorry şekerim..

Kim Kardashian


Galiba kıyamet kopacak.. İlk defa Kim Kardashian'ı beğendim hem de baya fazla beğendim. Nerde geçen yılki üçlü kanepe hali nerede bu hali.. Kilo vermiş, bir silkelenmiş kendine gelmiş. Lacivert siyah Lanvin elbisesi gece rüyama girecek o kadar güzel.

Kristen Stewart

 

Evet galiba kıyamet gerçekten kopacak çünkü Kristen Stewart gülüyor! Allı pullu Chanel elbisesini sevmedim, Hürrem sultan rengi saçından ise nefret ettim. Sen gülme kızım depresif kal öyle takıl ben seni öyle daha çok seviyorum.

Katie Holmes


Ay bu ne allaasen??! Sürekli erteledim bu korkunç elbiseyi yazmayı ama yapayım kurtulayım dedim sonunda. T-box'tan mı aldın elbiseyi be kadın o ne buruşukluk büzüşüklük öyle ıyyy! Seni zaten pek sevmem, eski kocanı da sevmezdim. Saçma sapan saçını, ne idüğü belirsiz Marchesa elbiseni de sevmedim yıkıl şimdi karşımdan!

Lena Dunham


Başroldeki karakterler iyice mallaşmaya başlayınca 3.sezonun ortasında Girls izlemeyi bıraktığım için Lena'ya da istediğim gibi sallayabilirim artık. Giambattista Valli elbiseyi çok beğendim ama heder olmuş güzelim kıyafet :( Kız anladık vücudunla barışıksın ama o bacakları bir toparla bari düz durmuyorlar dombiş dombişlikten. İyi ki "kısa saçlı kadın güzeldir" dedim yani hemen utandır beni o besleme Lamia kahküllerinle!

Lily Allen


Of hiç uzatmayacağım, artan kumaşlardan yapılmış gibi duran Chanel elbiseyi beğenmedim hiç. Cara beybisi böyle rüküş kadınlarla niye takılıyor hiiiiç anlamıyorum...

Marion Cotillard


Ya sen piremses misin?? Biraz risk al artık yaa düz renk orta yaş kadını elbiselerinden biraz sıyrıl rica ediyorum! Delgeçle delinmiş Dior elbisen, saçma sapan ayakkabıların falan sana yakışan bu mu Marion'cuğum?? Lütfen kendi değerinin farkına var ve Cannes festivaline kadar toparlan valla göz kanseri oldum.

Lupita Nyong'o


Lupita, bilindiği üzere kırmızı halıda kendisini ıspatlamış biri. O yüzden bu Prada elbiseyi gördüğümde "mutlaka bir bildiği vardır" dedim. Sonra bu işlerden anlayan bir başka arkadaşımın da bu kıyafete bayıldığını duyduğumda "onun da bir bildiği vardır illaki" dedim. Yoksa benim şahsi fikrim bu elbise bildiğin dream catcher. Hatta üşenmedim kolajını da yaptım, buyrun


Hadi kabul edin, haklıyım :)

Naomi Campbell


Zamanın ötesinde hiç yaşlanmayan kadın Naomi, Givenchy elbisesiyle yarı yaşındaki kadınları dövermiş gibi. Başka bir yerde görsem bu beyaz elbiseyi sevmezdim belki ama giyen Naomi Campbell olduğu için beğenmemem mümkün değil.

Naomi Watts


Gecenin en iyilerinden biri de Naomi Watts'ın Givenchy elbisesiydi. Zaten bu yılki Met Ball'un en giderli iki isminden biri Givenchy. Diğeri de Oscar De La Renta. Elbisenin renk geçişlerine, kırpılmış kumaşına, sırt dekoltesine her şeyine bayıldım hiçbir kusur bulamadım. Keşke Naomi'ciğim öyle muhtar gibi iki eli arkada poz vermeyip göğsünü gere gere elbiseyi gösterseymiş.

Rachel McAdams


Yaa bu kızı görmeyi çok özlemişiiiim ^_^ Ama keşke bu özleme değseymiş biraz risk alıp iddialı bir şeyler giyseymiş. Sadelikten ölen Ralph Lauren elbisesi normal bir zaman için uygun bir elbise olabilirdi belki, ya da yok ya vazgeçtim hiçbir yerde giyilmeyecek kadar sade, esprisiz bir kıyafet. Bari bir kolye falan takaydın be kızım ayy hiçbir şeysizliğine bakmaktan gözüm yoruldu!

Rita Ora


Hah sonunda gecenin konseptini anlamış biri! ihtişam, görkem, abartı her şey var! Başka bir etkinlikte giyse bizzat yüzüne tükürürdüm ama bu Donna Karan elbise ve Casadei ayakkabıyı kaldıracak bir geceydi bu. Aslında çok kötüsün Rita ama beyond fashion temasının ekmeğini yedin hadi yine iyisin.

Rosie Huntington-Whiteley


Kızım senin niye böyle hayvani bir güzelliğin var?? Hem güzelsin, hem Jason Statham'la evlisin hem mutlusun... Neyse ya hakediyor bence allah daha çok versin canım.. Tasarımına bayıldığım, birden çok kumaş türünün kullanıldığı Balmain elbisesiyle kendi deyimiyle "Balmain Warrior" olmuş. Ama bir kabız duruşu var içindeki korse mi çok sıkı bilmiyorum ama hemen her fotoğrafta böyleydi.

Solange Knowles


Yahu senin bu piyasada olmanın, her yerlere davet edilmenin tek sebebi muhteşem saçlarındı, sen ne yaptın ki böyle kendine??! Beyonce'nin uzantısı gibi bile değilsin artık. Dikişi rezalet Phillip Lim elbisene ne demeli hiç bilmiyorum. Valla yazık etmişin kendine o saçlara baktıkça sabahtan beri kusuyorum.

Zoe Kravitz


Ay bu kızı hiç tanımıyorum, Divergent'ta oynamış galiba. Kimdir nedir bilmem ama bu şarap rengi elbiseyle aşk yaşıyorum gördüğümden beri. Bir de Topshop'mış inanamadım. Ayy yakın zamanda bir düğün dernek falan olsun da buna benzer bir elbise diktireyim bari çok sevdimmmm!

Eğer sabredip yazıyı sonuna kadar okuduysanız 40'a yakın kıyafet gördünüz demektir, hadi geçmiş olsun :) Ve bir bu kadar da yazamadığım isim var. Valla yazıyı bitirdikten sonra kör oldum acıyın bana. Bir süre blog yazmaktan uzak duracağım sanırım agggshah şaka şaka takipte kalın güzel yazılar yolda.
Şimdi izin verirseniz yapmam gereken 100 tane squat var, ayıptır söylemesi yazın hepinizi popomla döveceğim :)


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter