Kasım 08, 2012

Filmler / 3

Geç de olsa yayınlayabildim sonunda bu yazımı. Ekim ayı Blogum Dergisi'nde yazdığım film tavsiyeleri yazı dizimin üçüncüsü karşınızda efenim.. -Blogum Dergisi ekibine de çoook teşekkür ediyorum tekrardan-

İlk film Push / Darbe , bilimkurgu tadında çok keyifli bir film. Hiçbir bilgisayar efekti, yapay öğeler kullanılmadan çekilmiş olması bu filmi çekici kılan. Tamam biraz efekt kullanılmış olabilir tabi ama çok az :)




Film, Çin'de geçiyor. Zamanında hükümet tarafından kullanılan, özel yetenekleri olan bir grup insan artık normal hayatlar yaşamak için saklanmaktadırlar. Ama tabi büyük güç büyük sorumluluk gerektirir (: kaçıp saklanmak bu kadar kolay olmayacaktır.
Başrollerde Chris Evans, Camille Belle, Dakota Fanning var.
-----------------------------------------------------------

2. film sonuyla beni çok etkilemiş bir aşk filmi; Dandelion / İlk Aşk .Çok hızlı akmayan ama asla da sıkmayan benim gibi sulu gözseniz muhtemelen ağlamaklı olacağınız naif bir bir film. İşlenen hikaye, klişelerden uzak detaylar sebebiyle izlenmesi gerek bence. Biraz ağlarsınız, sakinleşirsiniz bir dinginliğe sahip olursunuz (: öyle etkisi olan bir film.



Filmde, kızımız biraz asi, annesiyle yeni hayatına uyum sağlamaya çalışıyor. Esas oğlan da ilk görüşte kızımıza vuruluyor ama aile sorunları, yaşanan beklenmedik olaylar onları ayırıyor. Tabi bu hiçbir şeyin sonu demek değil..
----------------------------------------------------

Son film yine trajik, finaliyle kalp sıkıştıran Boy in the Striped Pyjamas / Çizgili Pijamalı Çocuk, Nazi döneminde Polonya'ya göreve giden bir asker ve ailesinin hikayesi. Ailenin küçük oğlu, evlerinin hemen arkasındaki Yahudi toplama kampında tel örgülerin arkasındaki bir çocukla tanışır ve aralarında dokunaklı bir dostluk başlar.. 




Bu dönemle ilgili çok fazla film izlemiş olsak da burada savaşın sertliğinden ziyade bir annenin endişelerini, bir çocuğun saflığını izliyoruz ağırlıklı olarak.
-------------------------------------------------------
Benim filmlerim bu kadar, bu konuda her türlü tavsiyeye açığım blogdan, sosyal medyadan ulaşıp film önerileri yapabilirsiniz. Korku filmleri hariç ama :)

2 yorum:

  1. içlerinden dandelion'u uzun süre önce seyretmiştim.. ağlamadım ama etkileyici olduğunu düşünüyorum, diğer film önerilerine de göz atacağım :)

    YanıtlaSil
  2. boy in the striped pyjamas kesinlikle izlenmesi gereken, nazi dönemini bir çocuğun gözünden basitçe anlatan nadir filmlerden. finali çok fenadır cidden.

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter