Kasım 30, 2012

Kısa Kısa ..

Pek yazamıyorum ama bahanelerim hazır :)


*Tabi ki her üniversite öğrencisi gibi vize haftasında intiharın eşiğindeyim, 6 Aralık'ı iple çekiyorum.
*Çizgi roman efektli kıyafetler müthiş ama artık her yerde var ben değişik bir şey olsun dedim, telefon kılıfı tercih ettim. Ebay'de hemen her model için var.
*Aşırı şekilde mutsuzum ve düzelemiyorum. Kış diye depresyona mı girdim bilmiyorum ama uzun yıllarımı tereddütsüz inanarak geçirdiğim bir şeyin aslında hiç de inanılacak bir şey olmadığını keşfetmenin hüznünü yaşıyorum sanırım.
*Bir klişe olarak, hastaydım, burun spreyleri en yakın dostlarım oldular.


*Saçlarımı kestirdim, kısa/küt saçın modernliğini isterken küçük besleme Lamia'ya döndüm.
*Hayatımın ayakkabılarını buldum. Tüm kış buzzzz gibi olan ayaklarımı incecik çoraplarla bile ısıtıyorlar, tabanı ugg gibi ama gövdesi anorak puf puf. Yine Ebay'de var fiyatı da baya uygun.

NOT: Çekilişe hala katılmayan kaldıysa buraya tıklasınlar bakalım!

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter