Kasım 03, 2012

Best Dresses Ever

Geçenlerde biriyle konuşurken 'ya kırmızı halının en iyi elbisesi ...' dedikten sonra hakikaten en iyisi hangi elbiseydi acaba diye düşünmeye başladım -çünkü hiç işim gücüm yok, deliyim oturup bunları düşünüyorum- ve tabi ki tek bir sonuca varamadım, bunlar çıktı.
Bu zamana kadar törenlerde, galalarda görüp de tutulup kaldığım elbiselerin tümü bunlar sanırım. Başka biiiiiir sürü var elbet ama bunlar en can alıcı olduklarına inandıklarım.

Evan Rachel Wood





2009 yılı Oscar töreninde giydiği bu muhteşem Elie Saab elbise allahım nasıl güzel! Şu Elie Saab'la evlensem de sadece bana elbise dikse bebeğim benim (: 

Anna Kendrick






Yine muhteşem bir Elie Saab'la karşı karşıya olduğumuzu söylememe gerek yok sanırım (: 2010 yılı Oscar kırmızı halısında bu elbiseyi gördüğümden beri 'ayyy mezuniyette bu elbiseden giymezsem ölürüüüümm!' diye dolaşıp durmaktaydım ama başka fikirler var şimdi aklımda, bakalım bir ilkbahar gelsin de (:

Mila Kunis






Elbisenin tasarımcısını söylemiyorum artık tahmin edebilirsiniz (: Tam anlamıyla bir Elie Saab elbisesi, 2011 Oscar töreninde meşhur kuğumuz Mila Kunis'in tercihi. Drapeleri, muhteşem rengi, o kumaşın su gibi akıp gitmesi.. Harika bir tasarım!

Jennifer Lopez






Beni tanıyanlar bu kadına nasıl bir aşkla bağlı olduğumu, her şeyine ergenmişçesine taptığımı, çorabın üstüne sandalet bile giyse 'off hrhlde süper olmş slk :s' diye triplere gireceğimi bilirler. Ve 2007 yılı Oscar'larında giydiği bu Marchesa elbise ennnnnnn iyi seçimi! O kadar taşı parıltıyı biz taksak Bülent Ersoy'un kızı gibi oluruz, bu kadınsa muhteşem olur! 
2007 yılından kalma hala bu kadar çok beğendiğim başka ne var acaba?

Hilary Swank




Bu Guy Laroche elbiseyi hiç birinizin unutmadığına eminim. 2005 yılında törenden daha çok elbise konuşulmuştu. Dünya üzerinde bundan daha sade ve bundan daha iddalı bir elbise yoktur herhalde.
Hilary Swank'in Million Dollar Baby filminde oynamayı kabul etmesinden sonra verdiği en doğru karar bu elbiseyi seçmekti bence.

Gwyneth Paltrow



Normalde kendisinden zerre hazzetmesem de bu yazımda iki elbisesiyle var kendisi. 2012 Oscar töreninde kırmızı halı boyunca 'of yaa şöyle beni kendine hayran bırakacak bir elbise hala gelmedi' diye düşünürken, son dakikada halıya yetişip ağzımı açık bırakmıştı. Pelerinin en güzel kullanıldığı elbiselerden biri bence. Tasarımcısı Tom Ford.



2007 yılı Oscar kırmızı halısında bu Zac Posen elbiseyi gördüğümde 'bu ne?!' desemde ayrıntılı baktığımda çok çok sevdim! Özellikle göğüs kısmı, kumaşın kendiliğinden olan deseni, kullanım şekli falan çok farklı bir elbise. 
Belki Gwyneth Paltrow saçlarını şu inek yalamış modelinden başka bir şekilde kullanmaya başlarsa kendisini sevebilirim.

Kristen Stewart


Buzlar kraliçesi Kristen, daha önce buradaki yazımda da yazmış olduğum On The Road filminin galasında giydiği bu Zuhair Murad elbiseyle aslında zevk sahibi olabileceğini göstermiş. Gerçi hala 'stil danışmanına seçtirmiştir kesin' diye kıskançlık yapıyor da olabilirim :)
Ama kim seçmiş olursa olsun muhteşem bir elbise! Bu gerizekalıya da yakışmış baya(!) Evet, kıskanıyorum (: 

Kate Middleton



Bu elbiseyi de görmeyen kalmamıştır herhalde müthiş prensesimiz -istedikleri kadar düşes ünvanı versinler o gerçek bir prenses- Kate, Boa Olympic Concert etkinliğinde yine harika bir tercih yapmış. Zaten ne giyse yakışıyor bu kadına her zaman her giydiğiyle zarif. Elbise Jenny Packham.

Blake Lively


Her zaman iddalı seçimler yapan Blake, Savages filminin galasında giydiği Zuhair Murad elbisesiyle muh-te-şem!! Aslında yine aynı filmin başka bir galasında giydiği sarı Dior elbisesi daha çok beğenilmişti ama ben bu hallerini daha çok seviyorum sanırım. Elbisenin dışında nostaljik saçları, makyajı da harika bence. Son zamanlarda kırmızı halıda gördüğüm en iyilerden.

------------------------------------

Bir de, bir kırmızı halı efsanesi olan Michelle Williams var, ondan hiç bahsetmedim çünkü ilerleyen zamanlarda komple stilini yazmayı planlıyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz bu elbiseler hakkında? Sizin de böyle aklınıza kazınmış olan kırmızı halı kıyafetleri hangileri?

1 yorum:

  1. Bu posta bakınca, bu seneki Oscar töreni elbiselerinin ne kadar sönük olduğunu fark ettim :)
    Harika bir derleme olmuş! :D

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter