Ekim 03, 2013

Güzel vs. Çirkin


Gözlerinizi önce kanatacak sonra bayram ettirecek iki kıyafet var elimde. Dün gece Paris moda haftası kapsamında yapılan Mademoiselle C filminin galasına katılan Cara Delevingne ve Kim Kardashian bize orantısız şıklık ve rüküşlük nasıl olur gösterdiler. 
Aslında sadece Cara'nın muhteşem tulumunu yazacaktım ama galayla ilgili görsellerde neredeyse sadece Kim Kardashian ve Rita Ora vardı. Cara, geceye Rita Ora'yla katıldı ama kendisi hep gerilerde kalmış görsel bulmakta oldukça zorlandım ve çok da sinirlendim böyle bir güzelliği nasıl es geçebildiler diye.
Ama ben dev hizmetimle buradayım :)

Önce Kim Kardashian'ın korkunç haliyle başlıyorum



Yani bilmiyorum ki ne diyeyim nerelere gideyim. Anne oldun üstünden aylar geçti maşallah hala fil gibisin Kim. Hiç mi emzirmedin o memeler ne diye sorarlar? Hadi kadının çirkinliğini geçtim, elbisenin belindeki o pencereler, o eteğin boyu ne Riccardo Tisci? Bir de geceye Kim Kardashian'la katılmışsın utanmadan. Elbisenin üstüne giydiği cüppeden bozma şeye, rezalet ötesi ayakkabılarına daha fazla dayanamadıysanız Cara bebeğine geçiyorum tamam sakin olun :)




Kadın dediğin böyle olur. Hiçbir abartıya gerek duymadan dünyanın en muhteşem tulumuyla gelir ağzımıza sıçar. Takım elbise görünümlü tulum özel dikimmiş ama kim dikmiş, mahalledeki terziye mi yaptırmış onu bulamadım, bilen duyan olursa paylaşsın.
Tulumun dekoltesine, Cara'nın sarı, lacivert, kırmızı makyajına, darmadağın saçlarına bayıldım! Saatlerdir bakıyorum bakıyorum tek bir kusur bulamadım. İyi bir terzi bulduğum an aynısının tıpkısını ben diktireceğim. Nerede giyeceğim bilmiyorum ama diktireceğim :)

Siz nasıl buldunuz Cara Delevingne ve Kim Kardashian'ın kıyafetlerini? Benim fikrimden tam tersini düşünen varsa döverim valla bak!

1 yorum:

  1. cidden o Kim kardashian'ın hali ne ya :D dediğin gibi fil gibi olmuş resmen.doğuralı oldu oysaki

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter