Nisan 19, 2014

Azalarak Bitsin / Transparan Tayt


Ben moda otoritesi değilim, "bu sezon şu moda hadi giyin!" ya da "bunlar demode oldu atıın!" diyemem ama bazı şeyler var ki artık kör göze parmak gibi karışmasam, müdahale etmesem olmaz.
Biliyorsunuz iyisiyle kötüsüyle bir geyikli tayt modası atlattık. Tam kurtulduk derken karşıma sürekli bir kısmı kumaş bir kısmı tül taytlar/pantolonlar çıkmaya başladı. Ben tayt denen şeye aşık bir insanım her yıl 1 kot alıyorsam 10 tayt alıyorum ama bu işin boku çıkmasa keşke. Neon rengi çıktı, galaksi desenlisi çıktı, floral çıktı hepsini sevdim ama bu transparanlı olanlar katlanılır gibi değil.


Spor mu şık mı, gündelik mi klasik mi belli olmayan şeyler canımı çok sıkıyor nerde nasıl giyeceğimi bilmediğimden. Belki de bu moda akımına düşmanlığım bu sebepten. Hangi mevsimde giyilir ki şimdi bunlar? Baharlık mı mevsimlik mi ben çıkamıyorum işin içinden.



Benim en çok karşılaştığım model hemen üstte gördüğünüz. Dönüp dönüp bakıyorum ama yok içime sinmiyor, alıp giydiğimi düşünemiyorum. Bir üstteki modeller zaten biraz uçuk olanlar ama eminim ki onları da beğenen, alan, giyen vardır. 

Benim anlam veremediğim, nerede giyilir, neyle kombinlenir pek çözemediğim bir parça bu transparan taytlar. Umarım siz de benim gibi sevmezsiniz ve bu furya bir an önce biter ^_^


Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter