Nisan 24, 2014

"Cnm Dövmenin Anlamı ne?"


İnsanların dönüşü olmayan hatalarına laf edip, bir tekme de ben vurmak istemem ama şu an bu fikrimi bir kenara bırakıp, içimdeki çirkefe izin vereceğim :) Ben bir dövme insanıyım benim de dövmelerim var, dövmeli erkekler hep 1 adım önde benim için, bu konuda ileri geri konuşan insanlarla tartışmaktan da çekinmem. Neyse, bugün değinmek istediğim konu anlam veremediğim ya da şekillerini beğenmediğim, bir şekilde çirkinlikleriyle aklıma kazınmış ünlülerin dövmeleri.

Cara Delevingne ile başlıyorum, kendisi 1 değil tam 2 dövmesiyle bu yazıda yer alacak :) Cara'yı ne kadar sevdiğimi, kadın halimle ona hallendiğimi bilen bilir. Yaklaşık 1 yıl önce işaret parmağına muhteşem bir aslan kafası dövmesi yaptırıp bir akım başlattı kendisi. Ne olurdu öyle kalsaydı 1 yıl içinde 10a yakın dövme yaptırmasaydı.. Dövmenin açgözlülüğü böyle bir şey işte aman siz yapmayın.


Elindeki dövmede CJD (Cara Joselyn Delevigne) yazıyor. Ne yazdığının önemi olmaksızın yazı karakterinden  ve harflerin devasalığından nefret etmiş olabilirim.
Ayağının altındaki "Made in England" yazısı için ne diyeyim bilmiyorum. Vatanseverliğin böylesi (!)

Marc Jacobs, bizim ligden olmasa da fiziksel olarak erkek gibi erkek! Boya, posa, endama bak, bir de o karnındaki koltuğa bak.. 


Kardeşim bu yazıya Marc'ı hiç koymamam gerektiğini o koltuk dövmesinin gayet güzel olduğunu söylediğinde ufak bir şok geçirsem de bana saçma geliyor bu dövme. Elbette ki o adam için bir anlamı vardır ama bir koltuğun ne anlamı olabilir diye düşünmüyor değilim. Ama şu bir gerçek ki hakikaten kötü durmuyor dövme çünkü adam güzel.

Scarlett Johansson'ın kolundaki dövme bu yazıyı yazma sebebim oldu. İçinde deniz, güneş falan olan tatil manzarası gibi bir çizim. Bir de ben renkli dövme zaten sevmediğimden beni iyice rahatsız ediyor.


Kötü bir dövme değil belki ama renkli olması bir de sakızdan çıkmış gibi basit duruyor olmasını sevmedim hiçbir zaman.

Rihanna, tabi ki bu yazıda olmalıydı 20 dövmesinden biriyle. Sanırım en kötüsü elindeki işleme gibi duran dövme.


İşleme diyorum ama elinin üstü kıl kaplı gibi gözükmüyor mu? Bu kadının elleri, tırnakları zaten çok güzel değilken bir de niye böyle anlamsız bir şey yaptı bilmiyorum.


Bu dövmenin hali en başta yukarıdaki gibiydi ve çok güzeldi, sonradan üstüne ekleme yaptı, keşke yapmasaydı.

Kesha'nın nesini beğeniyorum ki ben zaten? Ama ağzının içine yaptırdığı iğrenç dövme "ya dövme kişisel bir şey herkesin kendi kararı" mantığını falan çürütür yani bu nedir allah aşkına??


Yazık bir eşi, dostu falan da yoktu demek ki ona engel olacak..


Ben insanlara dövmelerinin anlamlarını bile sormam, birileri bana "niye bunu yaptırdın" diye sorsun da istemem, yazdırmak istediğim bir cümle var millet daha şimdiden "anlamı ne" diye beynimi yediğinden soğudum resmen. Yani herkesin kendi kararı bize çok saçma gelen bir çizimin o kişi için anlamını asla tahmin edemezsiniz. Bu yazıda yazdığım insanlar için de aynı şey geçerli elbet benim amacım sadece eğlenmek.
Ama konusu gelmişken birkaç tavsiye de vermek isterim aslında sadece 1 tavsiye :) Nerenize ne istiyorsanız dövdürün ama SAKIN ama SAKIN, KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE sevgilinizin, kocanızın, nişanlınızın ismini bir yerlerinize yazdırmayın. Aman diyim yani o hataya düşmeyin, millete dalga konusu da olmayın.
Öptüm.


Takip Et / twitter facebook instagram 

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter