Aralık 30, 2013

2014 Dilekleri

Son birkaç haftadır 2013 nasıl geçti, neler oldu diye bir yazı yazmak niyetindeyim ama "hiç mi iyi bir şey olmaz ya" dedirten bir sene olmuş. Belki kişisel olarak şansı açılanlar, bolluğa berekete doyanlar vardır ama genel olarak-toplum olarak- pek de parlak geçmemiş sevgili 2013. Çok fazla insan vefat etmiş, Gezi olayları zaten malum, son 10 gündür yaşananlar falan filan derken sıkıcı bir yazı olsun istemedim çünkü tüm bu konular hakkında söyleyecek o kadar çok şeyim var ki sayfalar sürerdi. Ha güzel,eğlenceli şeyler olmamış mı tabi ki olmuş, harlem shake, daft punk ve arctic monkeys albümleri, beyonce'nin son dakika albümü, the great gatsby filmi vs. bunlar benim aklımda kalanlar..

Neyse, madem bu yıl böyle geçti, bari yeni yılı iyi karşılayalım, evrene pozitif enerji yayalım, hepimizin aurası yükselsin, çakraları açılsın diye 2014e mesajlar yazısı yazayım dedim. Benim için 2013 son 2-3 ayı hariç çok iyi geçmiş sayılmaz. Bir takım aşk acıları, okulu bitirme stresi, iş güç telaşı beni biraz yordu. Ama şimdi her şey iyi hatta çok iyi ve 2014'ten beklentim en kötüsünün böyle olması, her şeyin katlanarak iyi olması. 


















Siz de kendiniz ve sevdiğiniz birileri için bu yeni yıl dileklerinden biri seçin :) Umarım beklediğinizden daha iyisi daha güzeli sizin olur içimden bir sesin de söylediği gibi bu yıl çok farklı olur ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter