Aralık 10, 2013

Dizimden Aşşaa Kasımpaşa :)


Etekler her sezon elimiz ayağımız, bebeğimiz. Her modelini her türlüsünü giydik hatta o kadar giydik ki çoğu zaman hepimiz bir örnek olduk kızılay dağıtmış gibi :) Şimdiki moda akımı diz altı hizalarında olan hafif volanlı etekler. İş kadını havası verdiğinden herkes henüz yanaşmıyor bu eteklere. Benim içimde yaşlı bir kadın yattığından kendimi bildim bileli bayıldım bu eteklere. Umarım siz de sever benimsersiniz.


Bu eteklerin düz rengi, desenlisi her şeyi makbul. Ben hafif çan gelenlerden ziyade puf puf kabarık gözükenleri seviyorum.



Resimlerdeki gibi rengarenk etekleri görünce yaz gelse keşke dedim. Üstlerine yarım bluzlarla ya da büstiyerlerle kombinleyip efil efil dolaşsak ^^


Gece çıkarken, gündüz dolaşırken her zamana ve mekana uygun bu etekleri ennn güzel tabi ki Mira Duma kullanmış. Çiçekli toprak tonlarındaki eteğine bayıldımmm!
Çorapla giyildiğinde botla; çıplak tene ise topuklu ayakkabıyla kullanıldığında çok hoş duruyorlar.



Tabi bu  diz altı eteklerin her şekilde yüksek bel olması gerek. Sadece etekte değil tüm alt giyimde yüksek belden başka bir şey düşünemiyorum ben zaten. Düşük bel pantolonlarıma bakıp "harbi salakmışım" diye geçiriyorum içimden. Üstüne kazak, kot gömlek, büstiyer, vs. ne giyerseniz giyin belinde mıutlaka kemeri olsun. Çok yakın bir zamanda edindiğim kemer kullanma alışkanlığım bu eteklerde benim baya işime yarayacak mesela.




İlk resimdeki gibi deri/pvc görünümlü olanlara ben bayıldım. Asos'ta alası var ama indirimi beklemem gerekecek sanırım :) Pileli, pilisoleli -artık siz ne derseniz- olanları resimdeki kızlar harika kombinlemişler ama o pileli etekler o kadar ayağa düştü ki para verip almam gibi geliyor. Tartan denilen ekose kumaşlı olanlar ise çok sevimli. Bir yerde denk gelirseniz falan bana da haber edin :) Ama tüm bunların yanında ben en çok klasik yün kumaştan olanları seviyorum galiba. Tam bir eski zaman kadını giysisi gibi ^^


Asos demişken, kapitoneli, desenli envai çeşit satılıyor her birine ayrı bir sevgi besledim ben. Bulabildiğim en ucuzu 40 pound idi Asos'ta değer mi değmez mi emin olamıyorum hala. 

Peki biz bu etek modelini ilk nerede gördük de bilinçaltımıza attık?? 


Tabi ki Sex And The City filminde Carrie Bradshaw'da! Üstüne giydiği tişörtüyle öyle kafama kazınmış ki yazı için görsel toplamadan önce bu resimleri kaydettim. Eğer mezuniyet baloma gitseydim, bana bu model bir etek ve basit bir tişört giyip şık ama cool olmamı tavsiye eden moda dedektörü -işi de bu zaten- arkadaşım Emre'yi de müthiş öngörüsü için ayrıca tebrik ediyorum :)

Diz altı çan eteklerimizi neyle nerde nasıl giyelimi kendimce biraz yazdım ama bir de vezir olayım derken rezil olmak var ki size de tavsiyem uzak durmanız


Şunda anlaşalım ki bu boy etekler uzun bacaklılar için biraz daha uygun gibi. Bacaklarınız kalın olsa bile topukluyla dengelemeniz mümkün ama boyunuz kısaysa, ne kadar stil ikonu olsanız ya da giydiğiniz etek ne kadar güzel olursa olsun Ashley Olsen gibi güdük gözükmeniz mümkün. Kız yanında gezdirdiği sosis köpeğine benzemiş bu haliyle.


Diz altı ve onun biraz daha altı olmak üzere iki boy ve arada çok büyük bir fark var. Bilek ve dizin tam ortasında olan etek boyuna chanel boy deniyor sanırım ve cidden çok kötü gözüküyor. Bu eteklerin altına çizme giymek çok hoş bence ama eteğin baya volanlı ve çizmelerinizin uzun olması gerek. Yoksa 90lardan kalma öğretmene bağlarsınız benden söylemesi.


Defilelerden diz altı etek modelleri de böyle. 

Kış için bu eteklerden mutlaka almak ya da diktirmek gerek bence. Umarım işinize yarar bir yazı olmuştur. Ben bu etekleri çok sevdim, siz de sevin :)

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter