Aralık 04, 2013

Aralık Ayı Sayısı Çıktııı!


Aralık ayı malum hem yeni bir yıla hazırlık hem eski yılı geride bırakmaya hazırlık derken en yoğun aylardan biri. Bizim hayatımızdaki bu yoğunluk ticari işletmeleri de etkilediğinden midir nedir hep en güzel dergi sayılarının bu ayda çıktığını düşünürüm. Belki siz de bana katılırsınız diye güzel kadınlar ve adamlarla dolu Aralık ayı dergi kapaklarını getirdim size.

Önce yıl dönümü kutlayan dergilerle başlamak istiyorum,


25. yılını kutlayan GQ British olabilecek en iyi kapak kızı Rihanna'yı medusa yapmış. Bu resimler zaten aylardır sürekli dolaşıyorlar, ben de tereddütte kaldım hatta Aralık ayı sayısı mıymış diye. Fotoğraflar Mariano Vivanco ve Johnnie Shand Kydd tarafından çekilmiş, sanat yönetimini ise Damien Hirst yapmış.




Şimdi açıkça söylemek gerekirse ben çok sevmedim konsepti. Biraz korkunç bulmuş da olabilirim. Belki de Pour It Up klibinin leşliğinden dolayı biraz Rihanna'dan soğuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim ama fotoğraf olarak, sanatsal olarak güzel.

Bir başka yıl dönümü kutlayan dergi Playboy. 60. yılında o da olabilecek en iyi kapakla; tavşan kostümlü Kate Moss'la çıkardı yeni sayısını.


Çok sevdiğim fotoğrafçılar Mert&Marcus çekmiş resimleri. Koca memeli playboy kızlarına güzel bir ders vermiş bence Kate naif çıplaklığıyla.





Fotoğrafları da kostümleri de Kate Moss'u da çok çok beğendim. Bir kadın olarak bakmalara doyamadım.

Bu güzel kadınlar yeterince mutlu(!) ettiyse sizi şimdi 2 harika adamla devam ediyorum,


GQ Türkiye, Men Of The Year sayısına özel 3 farklı kapak çıkartmış: Kenan İmirzalıoğlu, Yılmaz Erdoğan ve Didier Drogba. İçlerinden en çok Drogba'yı sevdiğim, bir maçı sonrası kendisini kaçırıp eve kapatmak istediğim için tabi ki onun kapağını beğendim. Eve kapatıp ne mi yapacağım?? Ay bozmayın niyeti be hemen perde falan astıracağım maşallah güçlü kuvvetli adam başka niyetim yok asldkf



Ay George Clooney harika olmamış mı?! W Magazine'in kapağını ilk gördüğümde tavşan humması mı geçiriyorum diye düşünmedim değil. Adamın arkasına fon olarak ne koysan güzel oluyor. Ki bu puantiye fikri harika olmuş.



Clooney'nin giydiği Armani takım Yayoi Kusama tarafından hazırlanmış. Tam da onun tarzı bir hareket zaten.

Bir diğer Aralık ayı kapak kızı Scarlett Johansson. Kendisi Vogue Mexico'da bu ay.


Bu kızı ne yapsa hatta evinde oturup hiçbir şey yapmasa da çok seviyorum.  Belki Lost In Translation filminden belki Vicky Christina Barcelona'dan bilmiyorum. 





Çekimler klasik bir moda çekimi gibi olmuş öyle ahım şahım gelmedi bana ama o RUJ! Allahım o mürdüm rengi ruja bayıldıııım!! Ben de bir heves bordo ruj aldım geçenlerde hayalimde ben de böyle olacaktım güya ama ........

Neyse son dergi kapağına geçiyorum. O da Vogue Paris'ten geliyor. Kapakta Victoria-David Beckham. İçerde hem ikisinin fotoğraf çekimi Love Story, hem de Victoria için Queen Victoria adı altında ayrı bir çekim var.



Queen Victoria'nın fotoğrafçısı David Sims. Fotoğrafçıyla alakası olmaksızın beğenmedim resimleri. Çünkü Bu Victoria'yı gram sevmem. O buzlar kraliçesi görünümünün altında tam bir ezik bence. Boynuz yemekten kafasının şekli değişti hala gıkı çıkmıyor. Tamam para, imaj, şöhret ama sikerler bir yerden sonra. Kimse bu kadar mükemmel olamaz yani bu rol yapmalar çok irite ediyor beni.



Yeterince nefret kustuğuma göre karı koca için yapılan Love Story çekimlerine geçiyorum





Gördüğünüz gibi ortada love falan yok. Bu David Beckham'ı da sevmem aslında çok. Tamam aşırı yakışıklı çok havalı falan ama kadın gibi takıp takıştırdığı halleri iğrençççç. Bu kadar tiksiniyordun ne diye koydun resimleri diye sorarsanız eğer, otoriteler baya ilgi göstermişler. Aralık ayı kapaklarının arasında olmayı hakeden bir çalışma diye düşündüm ben de.

İşte böyle yeni yıldan önceki son dergi sürümleri böyleydi. Türkiye'de durumlar ne hiç bilmiyorum henüz dergi alışverişine çıkmadım. Yeni yıla hazırlık, kararlar, planlar vs. derken hoop diye bitip gidecek ama yoğun geçecek bir ay Aralık. Yeni dönemde her şey daha iyi olsun!

*Bu arada çekilişi unutmadım bir ara sonlandıracağım, hala katılmamış olan varsa TIK TIK 

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter