Temmuz 06, 2012

Filmler - 2

Kült filmler falan diye başladım ama yaptığım listeye baktım pek de bu karara sadık kalmamışım (: İzlemek üzere tavsiye edebileceğim filmler olarak değiştirmeliyim bence bu postların içeriğini.

İlk filmimiz Sherrybaby,




Bir Maggie Gyllenhaal hayranı olarak bu filmin yeri ayrıdır bende. Hapisten çıkmış bir annenin, kızı için mücadelesinı anlatıyor ama öyle trajik, ağlak bir film değil. Annemiz, tacize uğrayan, yeni bir hayata olabilecek en dürüst ve temiz şekilde başlamak isterken kendinden ödünler vermek zorunda olan biri. Maggie'nin oyunculuğu bence beni en çok etkileyen, rolün hakkını vermek böyle olsa gerek.
Öyle acaip akıcı sürükleyici bir film diyemem ama sıkmıyor da. Dram sonuçta hepsi böyle yani..

Fragman,



İkinci film An American Rhapsody




Bir gece evde öyle sıkıntılı sıkıntılı televizyonda zap yaparken bu filmin başına denk gelmiştim birkaç yıl önce, baktım Scarlett Johansson falan var Türkçe dublaj olmasına rağmen izleyeyim bari dedim. Ne de iyi yapmışım, bittiğinde 'vay be' dediğim bir filmdi. Öyle sürpriz bir sonu olduğundan falan değil ama konu olarak, işleniş olarak. Çok güzel anlatılan, gerçek bir hikaye filmdeki. 5 yaşına kadar anne ve babasından uzakta başka bir aileyle yaşayan, ergenlik dönemindeki atarlı haller sonucu, kendini, kim olduğunu keşfetmek için yola çıkan bir kızın hikayesi. Filmin politik mesajlarıyla ilgili bir şey yazmak istemiyorum, izleyip kendiniz keşfedin her şeyi. Ama mutlaka ilk fırsatta izleyin sizi etkileyecek, dokunaklı bir film.

Fragmanı,




İzlediğiniz, önermek istediğiniz filmleri siz de bana yazın. Başka filmler için de beklemede kalın..

*Bu arada Muğla-Dalyanla ilgili bir şey yazamayacağım muhtemelen çünkü makinamın bana attığı ufak kazık sonucu resimler gitti :(


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter