Temmuz 09, 2012

Kokteyl

Selaaaam! Bu sıcak öldürücü bunaltıcı havalarda biraz olsun iyi hissettirebilecek çok basit bir kokteyl tarifim var.
Gereken iki malzeme beyaz şarap ve çilekli soda. Ben evde falan yaparken resim çekmek hiç aklıma gelmediğinden temsili resimler koydum.
Bu çok hafif bir kokteyl. Ben ki çabucak çakırkeyf olan biriyim, böyle bir şişe şarabı içebilirim soda şarabı yumuşatıp etkisini azaltıyor.



Ben rengini sevdiğimden Sırma'nın sodalarını kullanıyorum. Siz artık hangisini isterseniz..



Şarabı ya da sodayı hangisini isterseniz daha fazla koyabilirsiniz, ben ikisini de eşit miktarda kullanıyorum. O artık sizin damak zevkinize kalmış.
Ekstradan karıştırmanıza falan gerek yok, şarabı koyun üstüne sodayı ekleyin hem de blush gibi çok hoş bir görüntüsü oluyor, sonra afiyetle için, içtikçe beni hatırlayınnnn (:

*Atlamadan, bu tarifi bana öğreten pek sevgili Emre'ye de teşekkürü borç bilirim.

1 yorum:

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter