Mayıs 02, 2012

64 !

Henüz 2. sayısı çıkmış olan tazecik yepyeni bir mizah dergisiyle tanıştıracağım sizi. Kendisi tazecik, yazar-çizerleri fazlasıyla pişmiş (: olan 64 sayfalık, aylık dergi 64, son derece keyifli, içeriği yoğun bir dergi. Bu ayki sayısında Halil Sezai Paracıklıoğlu'nun yazdığı sayfalar da onu ilgi çekici kılmaya yeterli bence (:


Ben dergiye biraz Vogue muamelesi yapıp oje sürme faslıyla kahve keyfim arasında okudum :) Ekibin büyük bir kısmıyla tanışma fırsatı bulduğumda taslak olarak gördüğüm çizimlerin ufak ufak herkese ulaşıyor olması beni çok memnun ediyor, gördüklerimi başkalarına anlatmak isteyip, kendimi tutuyordum çünkü :)










Sinsice hayatımıza sızıp bizi kendine bağlayacak olan eğlenceli dergi 64'ü tereddüt etmeden alın, gülün :) Tüm 64 ekibine bol bol başarı diliyorum!



0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter