Mayıs 05, 2012

rengarenk beyazlar

Sadece kendimizi şıkır şıkır giydirmek süslemek yetmez evlerimiz de bizim şıklığımıza ayak uydurmalı hele de benim gibi yalnız yaşayan biriyseniz bu ev dekorasyon işleri mobilyalar beyaz eşyalar daha bir dikkat çekici oluyor. Benim tüm beyaz eşyalarım henüz 2.yıllarını bile doldurmadığı için bu muhteşem bonibon tadında beyaz eşyalar şimdilik bana uzak ama ilgilenen varsa buyursun hiç durmasın :)


Vestelin rengarenk buzdolapları biraz Smeg tarzında olsalar da hacimleri daha fazla ve tabi ki daha ucuzlar.













Smeg demişken tabi ki her genç kızın rüyası kırmızı smeg buzdolabı (:


         Peki ya bu dünya güzeline ne demeli (:




   Vestelin renkli televizyonlarını pek sıcak bulmadım, daha doğrusu sanırım renkli televizyonları genel olarak pek sevmedim





Son olarak da bu aralar deli gibi takıntı haline getirdiğim her an bir çılgınlık yapabileceğim muhteşem güzellikteki bir beyaz eşya devrimi olduğuna inandığım Arçelik çamaşır makineleri..







Benim favori rengim kesinlikle bu başta bir pembesine gönlüm kaydı ama yeşil çok daha iyi!





0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter