Mayıs 27, 2012

Cannes 2012 / 7-8-9


Festival bitti bitecek, bugün son gün yarına kadar kırmızı halıyla ilgili her şeye ulaşmış oluruz. Yine geleneği bozmayarak festivalin aralıksız şık kadını ile başlıyorum,

Diane Kruger


Elbise: Nina Ricci. Etek kısmının başladığı yerdeki tüyler olmayabilirdi belki ama göze batmıyor yine de her gün olduğu gibi bugünde de inanılmaz ölçülü ve şık.

Bonnie Wright


Elbise: Dolce&Gabbana. Bizim Harry Potter'ın zevcesi büyümüş gelinlik de giymiş :) O saçlarıyla da ilgilenmeyi düşünseymiş belki beğenebilirdim.

Cassie


Elbise: Roberto Cavalli. Ya bu nedir? Bu nasıl bir tarzsızlık nasıl bir çelişkidir? Eğer o saçını öyle kestiriyorsan öyle bir stile sahipsen bu şıkır şıkır elbiseyi giyip ona hakaret etmeyeceksin. Berbattan da öte olmuş.

 Elodie Bouchez


Elbise: Chanel. Sanırım bu elbiseyle ilgili de yorumsuzum. İyi mi kötü mü bilemedim..

Kelly Brook


Elbise: The Blonds. Üstüne onlarca cam boncuk yapışmış gibi duran elbisesi fena değil bence. Kesimi dekoltesi falan çok hoş. Ben alır giyer miydim, muhtemelen hayır ama başkasının üstünde güzel. Arkasındaki yolunmuş tavuğa benzeyen kadına da bir çare bulmak lazım (:

Roxane Mesquid


Elbise: Roberto Cavalli. Bayıldım elbiseye! Rengi, kumaşındaki işlemeleri, transparanlığı her şeyi harika. Roxane'in saç kesimi ve makyajı da çok hoş. Yanlış olan hiçbir şey yok bence.

Milla Jovovich



Her iki elbise de: Prada. Elbiselerle sorunum yok aslında ama Milla'nın üstündeki duruşlarını beğenmedim. Çok parlak çok janjanlılar, ona yakışmıyor belki de, bilemedim.
 
Nicole Kidman



Krem rengi elbise: L'Wren Scott
Gül kurusu şifon elbise: Lanvin
Turuncu elbise: Berardi. Tam anlamıyla bir Kidman zerafetiyle karşı karşıyayız. O lanvin elbise o kadar muhteşem ki giymeye kıyamam (: Turuncu elbisenin kalça ve göğüs kısmındaki dalgalı penslerini çok beğendim. Sadece o tokalar çok alakasız son dakikada eline onlar gelmiş sanırım, o yüzden takmış. Duruluğuna, yalınlığına sağlık..

Kristen Stewart & Kirsten Dunst

 

Beyaz elbise: Dolce&Gabbana 
Ayakkabı: Charlotte Olympia. Kirsten Dunst'ın beyaz elbisesi çok kibar, ayakkabıları benim aylardır takık olduğum bir model, bir gün benim de olur belki kimbilir (:


Pantolon: Balenciaga
Ceket: Rebecca Minkoff. Dürüst olmam gerekirse ilk gördüğümde pantolondan tiksindim, ama şimdi çok beğeniyorum :) Tuhaf bir çekiciliği var anlayamadım ama o saçını bir yıka kızım ya yağlı yağlı, ıyyyyyy


Elbise: Balenciaga.  Valla yıllardır süregelen rüküşlüğünden biraz sıyrılmış sanırım artık mantıklı seçimler yapıyor. Ama saçlar hala fiyaskoooo :)


Elbise: Louis Vuitton. Elbisenin rengi, üst kısmı, kemeri çok hoş ama etekleri fazlasıyla varoş. Çanta da çok alakasız.


Elbise: Dior. İşte buuuu harika bir elbise takı ve aksesuar seçimleri çok başarılı.

Kylie Minogue


Elbise: Dolce & Gabbana. Allahım bu ne berbat bir elbisedir. Uzaktan bakınca bronz bir zırh giymiş gibi, yakından bakınca kocaman pullu payetli paçoz bir elbise. O yay gibi kaşların da artık demode olduğunu biri söylesin lütfen.


Elbise: Emilio Pucci. Bir berbat elbise daha. Tam bir mürebbiye elbisesi ama onlar bile daha canlı bir renkte kullanırlardı bu elbiseyi. Sen 'in your eyes' diye harika bir şarkı yapmış kadınsın, büyük düşün.



Elbise: Emilio Pucci. Sonunda güzel bir elbise şükürler olsun ki (:

Karolina Kurkova


İki elbise de: Roberto Cavalli. Bu kadının bu aşırı abartılı hallerini pek beğenmiyorum artık yani kötü deği,l seçimleri ama aşırıya kaçmayıp sade şeyler giyse de çok yakışır zaten.

Doutzen Kroes


Elbise: Versace. Muhteşeeeeeem! O kadar sade ama bir o kadar da iddalı bu elbise bu kadar yakışabilirdi. Doutzen gerçekten bir melek bunu bir kez daha görmüş olduk.

Heidi Klum




Siyah elbise: Roberto Cavalli
Lame elbise: Marchesa. Her zamanki gibi tam bir porselen bebek Heidi. Aksesuar seçimi de çok başarılı iki elbiseye de özellikle işlemeli kumaşlarına bayıldım! Ama hep çantasız telefonunu parasını nereye koyuyor ki bu kadın? :)

Jessie J


Elbise: Louis Heal. Çok idaalı evet ama değişik bir şekilde elbiseyi çok sevdim. Belki Jessie J'ye çok yakıştığı için böyle düşündüm. Ama göğsündeki penceresi falan çok hoşuma gitti. Ama merak ettim tüm gece o yırtmaçlarla nasıl yürüdü ve oturdu.

Nina Dobrev


Elbise: Elie Saab. Bebeğim Ian Somerhalder'le birlikte olduğun için sana sinir olsam da doğruya doğru elbisesi çok güzel. Saçlara bir el atmak lazım ama, kötü bir şey demezsem olmaz.

Rose McGowan


Elbise: Atalier Versace. Tam bir prenses elbisesi değil mi? (: Rengi de çok hoş, o tüllü kuyruğu çıkarınca da hoş güzel bir elbise olur.

 Berenice Bejo



Elbise: Giambattista Valli. Bir önceki kırmızı halı postumda da görebileceğiniz üzere o Prada felaketinden sonra kendini toparlamasına sevindim :) Tam yaz hissiyatı veren tiril tiril elbisesi çok güzeeeel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

2 yorum:

  1. Berenice Bejo ve elindeki kitaptan portföyü! Çok moda olacaklar bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yıl dergi şeklinde portföyler vardı, bu kitap modası çok daha iyi. Görürsen, bulursan haber ver :)

      Sil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter